avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 609 soluții astăzi
Forum Activitate Matei Alexandru Viorel

Activitate Matei Alexandru Viorel

Discuție DEMISIE
Lucrez ca lucrator comercial intr-un supermarket de cateva zile insa ma gandesc sa-mi depun demisia , din anumite motive pe care doresc sa nu le dezvalui . Trebuie sa fac ceva anume avand in vedere ca am semnat contractul doar de cateva zile , sau pur si simplu spun angajatorului ca doresc sa-mi dau demisia.
Dacă ești freelancer ocazional si câștigi o sumă nu prea mare, cum declari la anaf? Am avut două proiecte individuale din românia, unde la ambele am primit 2000 de lei. Deci am in jur de 4000 de lei in paypal. Trebuie să declar neaparat cum am facut acești bani daca doar lucrez ca freelancer ocazional, de câteva ori pe an ca sa am bani pentru utilități + bani de buzunar? Trebuie să declar după fiecare proiect sau la final de an? Am aflat că esti obligat de lege sa declari veniturile facute pe persoana fizica daca ele depasesc 22800/an. Trebuie să-mi declar veniturile din freelancing chiar dacă nu fac acea sumă pe an? Va rog sa-mi explicati ca la prosti ca sunt putin mai greu de cap . Multumesc anticipat de intelegere !
Nu stiu daca am nimerit catergoria corecta . Daca este categoria gresit rog un moderator/admin sa nu-mi stearga intrebarile si sa le mute in categoria potrivita.
Am cateva intrebari si sper sa fie cu putinta ca cineva sa stie sa ma lamureasca. Pot sa imi fac un card virtual ING pentru salariu ? Este vreo diferenta dintre cardul virtual ING si cel pe care ti-l faci la o banca ? Trebuie sa ai deja cont bancar pentru a crea un card virtual sau poti sa-l faci si gata il poti folosi ?Poate angajatorul sa refuze sa-ti vireze salariul daca ai card virtual ?