Bună seara!
Sunt un profesor cu gradul didactic I. Sunt un permanență chemat la ședințe cu părinții la o clasă de A. Mi se reproșează în permanență că am folosit acum un an o culegere scrisă de Georgiana Gălățeanu-Fârnoagă,o culegere clasică de gramatica limbii engleze. În prezent, utilizez Round -Up 4,o culegere tipărită în Anglia. Apoi, tot felul de lucruri, că ar trebui sa fie mai multă liniște, că ar trebui sa lucrez suplimentar și mult mai greu, dacă lucrez in plus, chipurile că nu aș respecta programa, deși lucrez in plus Ce pot face in aceasta situație? Pot refuza să NU mă mai prezint la aceste ședințe? Care pot fi consecințele?
Bună seara!
Dacă nu am fost inspectat de un cadru de specialitate de limbi străine, iar directorul și șeful de catedră sunt profesori de limba română, au un grad didactic inferior, mă pot inspecta pe mine la oră? Nu mi s-a eliberat fișa postului nici până în acest moment, cu toate că se fac asistențe la oră. În afară de FB la așezarea în bănci, am fost notat peste tot cu Satisfăcător și Nesatisfăcător. Nu mi s-a eliberat o copie după fișa de interasistențe. Doamna șefă de catedră i-a întrebat ceva pe copiii de clasa a VI-a de un verb, verb pe care l-au făcut în clasa I. Neavând, aparent, astfel de reguli elementare în caiet unii dintre ei, au țipat și m-au scos de vină pe mine. Cred că am fost scos cu Satisfăcător/Nesatisfăcător și la vestimentație, deși port sacou și cravată. Ce pot face pentru a combate astfel de "acțiuni"?
Mulțumesc anticipat!
Bună seara!