Bună ziua!
In legatura cu un transfer....in 2023 am facut o cerere unitatii sa fiu mutata pe un post similar.Dupa 3 luni mi s-a raspuns ca se respinge cererea pentru ca nu se poate asigura continuitatea din lipsa de personal.
Colega mea de birou a facut cerere pentru acelasi post si ei i s-a aprobat.
Cum pot ataca acest lucru?
Buna seara!
M am angajat intr-o clinica privata in data de 20 iulie renuntand la indemnizatia de crestere copil.Angajatorul imi promisese inainte ca salariul va fi minim 3000 lei,iar acum mi a zis ca mi da sub 2000 lei.Intrebarea este mai pot renunta la contract si sa revin la indemnizatie dat fiind faptul ca indemnizatia de crestere copil era mai mare?
Buna ziua.
Lucrez ca registrator medical intr-un spital judetean,policlinica.Atributia mea este de a raspunde la un telefon mobil si fix pentru a face programari in format electronic pentru toate cabinetele din ambulatoriu(25 cab),plus programari RMN,CT,plus pacientii care vin sa se programeze fizic,face to face.Mentionez ca nu beneficiez de niciun spor,tinand cont ca stau numai cu telefonul la ureche si in fata calculatorului.Exista o baza legala prin care sa cer acordarea unui spor?Lucrez de L-V,de la 8-16.
Va multumesc!
Buna ziua
Locuiesc la etajul 4 si mi-am facut singur acoperisul.Doar materialele m au costat 60 mil,dar asociatia de proprietari nu vrea sa mi dea banii pentru ca nu sunt de acord locatarii din scara mea.Cum as putea sa mi recuperez banii?
Buna ziua,
M-am angajat de curand (2 saptamani) intr-un spital orasenesc ca si referent resurse umane.Nu imi place si as vrea sa imi iau transferul la un spital judetean.Se poate daca am acceptul managerului spitalului judetean?Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez?
Buna seara,
Urmeaza sa incep serviciul ca si cadru medical intr-un spital dintr-un alt oras fata de orasul in care locuiesc!E vb de vreo 20 km intre localitati.Pot cere ca unitatea spitaliceasca sa-mi deconteze transportul?
Buna ziua!