avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Activitate bauww

Activitate bauww

Tatăl meu a decedat în septembrie 2022, iar în octombrie eu, mama și fratele meu ne-am prezentat la notar.
Suntem cu toții de acord cu acceptarea succesiunii și am semnat fiecare declarațiile aferente.
E vorba de un apartament cu 2 camere aflat într-un județ și o casă cu curte într-un sat din alt județ. Toată documentele proprietăților le-am dat notarului.
Deținea și un cont curent și unul de economii. I-am furnizat notarului extrasele de cont.
Acestea sunt toate proprietățile pe care le avea.
Întrebarea mea este cat timp poate dura o succesiune? Pt că au trecut 4 luni, fara sa ni se mai ceara alte acte (pt că oricum le-am dat pe toate), iar notarul ne spune că dosarul este in lucru, și atât.
Are ceva de câștigat notarul din tărăgănarea procesului?
As putea sa mă adresez unui alt notar sau risc sa aștept din nou alte peste 4 luni?
Buna ziua,
Se poate solicita recalcularea pensiei, și după decesul pensionarului, in baza sumelor primite în acord global?
Daca da, recalcularea se poate face doar prin transmiterea documentelor către casa de pensii sau e nevoie de un proces în instanță?
Așa cum a spus și utilizatorul SOS2000, da întrebarea trebuia pusa altfel: problema mea este că apometrul acelui locatar nu înregistrează valori de cel puțin 6 luni, iar diferentele rezultate din citirea ceasului Companiei Apa și cele înregistrate de apometrele locatarilor, se trec pe pierderi. Astfel ca ceilalți plătim apa consumata de el.

Așadar exista vreo lege/norma care îl obligă să îl schimbe?
Multumesc
Nu reusesc sa identific o lege care să spună în a cărui obligație intra schimbarea unui apometru defect.
Practic proprietarul apartamentului nu are niciun interes sa cheme un instalator, dar în Legea Asociațiilor nu găsesc vreun articol care sa oblige președintele/administratorul sa cheme un instalator autorizat care sa îl schimbe.
Mă puteți ajuta va rog?
Răspuns la discuția 2 contracte de munca - 8h/zi
Mulțumesc frumos pentru raspunsuri

Cornel Vasile a scris:

1. Aveți obligația de a-i anunța... Vedeți art.7 ali .3 fin Codul fiscal.

2.. Primiti tichete de masa numai de la angajatorul la care aveți funcția de bază.

3. Ar trebui specificat intervalul orar diferit astfel încât să nu se suprapună.


Buna ziua, am câteva întrebări cu privire la încheierea a 2 contracte de munca cu norma 8h/zi la 2 angajatori diferiți:
1. Am obligația de a-i anunța pe fiecare dintre ei, sau nu exista vreo lege care să mă oblige?
2. Pot avea tichete de masa la ambii angajatori?
3. In cim ar trebui specificat că intervalul orar va fi diferit astfel încât să nu se suprapună? Daca se suprapune, încalc vreun articol de lege?
Ati reusit sa rezolvati? In timp timp de la adjudecare s-a admis/respins contestatia?
Doresc sa achizitionez un imobil prin licitatie insa in publicatia de vanzare sunt specificate urmatoarele: Imobilul este grevat de urmatoarele sarcini:
-drept de folosinta pe durata existentei constructiei asupra a 23 mp teren
-ipoteca de rang I
-contract de garantie imobiliara nr...
-ipoteca de rang II
-contract de garantie imobiliara nr ...
-ipoteca de rang III
-somatie nr FN din dos exec .... emis de BEJ
Ce inseamna mai exact toate aceste informatii? Mai ales dreptul de folosinta?
Din cate stiu ipotecile se radiaza dupa adjudecarea imobilului, dar e valabil pentru toate tipurile de ipoteci I-III. Se radiaza si celelalte sarcini, inclusiv dreptul de folosinta?