avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Activitate Adela32@

Activitate Adela32@

Va mulțumesc pentru răspuns, nu vrea sa plătească doar daca e vorba despre un accident grav altfel pentru gripe banale nu accepta asa a zis
Bună ziua,am o întrebare ,în legătură cu concediul medical ,am o gripa f urata abia ma pot tine pe picioare ,azi am vb cu sefa mea și a zis ca nu poate sa plătescă concediu medical pentru ca asa trebuie sa plătească și pentru altcineva care ma va înlocui cât sunt eu în concediu medical....cum proceda sa benificez de concediu medical cu plata??
Bună ziua ! Știe cineva la un contract de închiriere la un apartament înregistrat la ANAF ce taxe se plătesc și cât?
Eu sunt chiriașa și plătesc chiria de 1000lei pe luna !
Bună ziua doresc sa închiriez un apartament și as dori ca proprietarul sa îmi facă un contract înregistrat la Anaf imi puteți spune va rog cât impozit se plătește si cum se plătește pe luna sau pe an?.Proprietarul ma întrebat cum doresc sa treacă pe contract suma minima sau suma totala de 1000lei ,am nevoie de acest contract pentru a beneficia de ajutoare sociale.Spunetimi va rog cum e mai bine sa procedez.Va mulțumesc anticipat!
Bună ziua contract de acomodare a zis ca gen m-ar lua în spațiu la el în apartament.


Bună ziua ,as dori sa închiriez un apartament dar vreau cu contract legal,nu vreau cel de acomodare,proprietarul unde ar trebui sa meargă și cum îmi pot da seama ca este legal contractul?e prima data când stau în chirie în România și nu cunosc procedurile ,va mulțumesc anticipat
Buna ziua!La cat timp pot lua concediu de odihna si daca este platit ?nu cunosc foarte bine legile din România...si cat la % este plătit?va mulțumesc
Va mulțumesc din suflet tuturor pentru răspunsuri.
Am cerut adeverinta de salariat dar sefa mia zis ca nu poate sa îmi dea decât abia după o luna ca asa merg demersurile dar eu am nevoie de un bilet de trimitere către RMN ce pot face în acest caz?