Asa este, se modifica doar cu acordul salariatului.
Cu toate acestea, orice modificare de acest gen nu trebuie sa fie abuziva. Facptul ca au existat 3 astfel de modificari pe parcursul unui an de zile ridica niste semne de intrebare. Trebuie verificat in concret ce s-a intamplat de fiecare data.
Ulterior analizei, exista diverse modalitati de contestare:
- sesizari la ITM;
- actiuni in justitie.
In plus, asigurarea PAD este o asigurare obligatorie, prin lege, are o prima de asigurare fixa si se refera numai la daunele provocate de cutremur, inundații din cauze naturale și alunecări de teren la valoarea (suma asigurata) de maxim 100.000 lei/locuinta.
Va poate raspunde daca doreste. Daca nu doreste, ar putea spune ca nu a primit-o.
Insa daca trimiteti cu scrisoare recomandata aveti mai mare siguranta ca adresa a fost primita de persoana care trebuie sa va raspunda, iar nu de o alta persoana.
Astfel, aveti cum sa-i dovediti ca a refuzat sa va raspunda.
Sper sa va fie de folos.
Bafta multa!
Ana
Asa este, nu mai este necesara atestarea de catre avocat. Cu toate acestea, unii functionari de la Registrul Comertului o mai solicita. Incercati sa semnati pe fiecare pagina, in schimb. (toti membrii fondatori trebuie sa semneze, in acest caz).
Exact, puteti cere aceasta adeverinta de la ITM.
Daca firmele s-au desfiintat/radiat, puteti cere adeverinte de la deținătorului autorizat al arhivei angajatorului (obtineti informatii de la Arhivele Nationale).
Totodata, puteti cere de la Casa de Pensii un alt tip de document, "Adeverință Stagii de Cotizare", din care rezulta daca angajatorii dvs. v-au platit impozitul si cotizatiile CAS de-a lungul timpului.
Sper sa va fie de folos.
Bafta multa!
Ana
Se presupune ca mama dvs. a incheiat acte valabile, atunci cand a lucrat la fostele sere 1 Mai.
Atunci, mama dvs. se poate duce la Casa de Pensii din localitatea de domiciliu si sa depuna actele necesare pentru intocmirea dosarului de pensie. Ii se va cere, negresit, o adeverinta de la fostul angajator din care sa rezulte perioada in care a lucrat si salariul primit. De aceea, fie aveti documente acasa din care sa reaulte aceste informatii, fie trebuie sa mergeti la fostul anagajtor si sa obitneti aceasta adeverinta.
In functie de situatiile intalnite in practica trebuie sa va adaptati actiunile si eventual, sa cereti aceste acte de la Inspectoratul Teritorial de Munca sau chiar de la Arhive.
Daca acoperisul este pe casa proprietatea dvs., si exista riscul, din cauza degradarii, sa cada sau sa produca vreo paguba vecinilor sau imobilului acestora, atunci sunteti nevoita sa efectuati reparatiile necesare.
Nu este necesar acordul vecinilor pentru aceste reparatii (daca se refera doar la imobilul proprietatea dvs.).
Daca din punct de vedere tehnic este necesar sa folositi temporar imoblilul sau curtea vecinilor pe durata acestor reparatii, atunci trebuie sa cooperati cu ei (ori sa gasiti o alta solutie tehnica).
Ati putea sa-i cereti un extras CF al terenului invecinat terenului pe care se afla cabana, adica un extras CF al acelei proprietati pe care se spune ca ar exista un drept de servitute de trecere constituit in favoarea (terenului) cabanei.
Daca nici acolo nu este mentionat acest drept de servitte, atunci ati putea sa-i cererti sa va prezinte un act notarizat de consituire a acestei servituti, incheiat intre proprietarii celor doua terenuri invecinate.
Mai apoi, ar trebui sa va indice care este drumul de acces, in concret (dimensiuni, latime, lungime, pozitionare pe teren, cum este delimitat, individualizat, este doar pentru acces pietonal sau si pentru acces auto, cine mai are acces, etc.)
In functie de raspunsurile le aceste posibile intrebari, urmeaza sa va adaptati actiunile si intrebarile viitoare.