Buna ziua.Detin un apart.cu 4 camere,suprafata 96 mp in Mihai Bravu
> cartier,str Gradinari nr ul 20,bloc 32,scara A,ap 1.
> Din 4 camere,2 camere am caloriferele debransate si sigilate.si doar
> in 2 camere am incalzire centrala.
> Rog precizati ce prevede Legea in acest caz privind plata
> incalzirii..sunt dator sa platescpt 2 camere unde am caldura sau pt 4
> camere ,in doua avand debransare si frig? Am platit 1500 lei pt
> februarie.faceti verificari,va rog
> Am telefon 0721508217
> M am necajit foarte mult pt facturile uriase de 1530 lei cand eu am o pensie militara de 2700 lei.
> Si solicit sa mi prezentati articolele de lege pt cazul meu.Multumesc.
Sunt profesor de matematica.Am predat cel putin 10 ani consecutiv la liceu.Anul 2024..2025 ,conform unui articol din Metodologia de mobilitate.a cadrelor didactice,am fost obligata sa merg la gimnaziu,unde pe 12 ore eram titulara prin concursul din 2018,urmat in 2019 de o restrangere.Aici,un director foarte insistent.,m a asistat la o clasa de a 7 a de 10 ori cel putin,si si cate 2 ore la rand,fara saanu te dinainte,deci intrand adhoc la asistente.L am primit fara sa comentez.El spunea ca au cerut o elevii.Insfarait,in luna ian.2025,cand a fost gerul cumplit,m a asistat iar ,apii eu am facut gripa,luand din mediul scolar virusul,amavut 4 zile concediu med.El atunci a investigat si a gasit ca amunele ramaneri relative in urma la materie fata de planificarile predate ,dar eu stiamde acest lucru si stiamca in acele planif.initiale eu imi lasasem special ore de aplicatii rezerva,pt ca atunci cand vii de la liceu la gimnaziu,trebuie o perioada de acomodare cu nivelul elevilor care difera destul de mult,cat si programa.Deci eu aveamstrategia mea.Nu eram depasita ca resursa de timp pt parcurgerea integrala a matwrieidrept care i am spus ca solicit sa refac planificarile.Zis si facut.Am muncit 3 zile ,i le am aratat in manuscriscalculele iesisera perfect..ma incadram cu tot ce se cerea,inclusiv recapitularile finale...ca t