Referitor la dreptul de compensare gaze si energie electrica. Fiul meu detine doua apartamente, unul fiind trecut pe numele lui cu contract de vanzare cumparare, de la bunici, dar cu specificatia ca "Cumparatorul va intra in stapanire de drept a imobilului vandut, de astazi data autentificarii prezentului contract iar in fapt numai la decesul nostru, al ambilor vanzatori inreucat noi, vanzatorii intelegem sa ne rezervam un drept de abitatie viager asupra apartamentului(dreptul de a locui tot timpul vietii ) Buncii beneficiaza de drepul de compensare, apartamentul lor fiind a doua proprietate a fiului meu ? Multumiri !
Mama mea, 90 ani locuieste intr-un apartament pe care l-a trecut pe numele unui nepot cu contract de vanzare cumparare, astfel incat toate actele, facturile sunt pe numele lui. Mai poate beneficia de ajutorul pt incalzire, ea fiind o persoana singura cu pensia sub 2000 lei si in ce conditii ?
Cum se plateste reparatia unui acoperis la ultimul et al unui bloc, avand in vedere ca apartamentul respectiv este inchiriat, proprietar fiind primaria orasului. Restul apartamentelor din bloc sunt proprietati. Primaria, proprietarul ap inchiriat nu are nicio obligatie ? Dar in conditiile in care lucrarea se face fara un contract, ci la intelegere cu niste meseriasi ? Va multumesc !
Este vorba despre o asociatie ca oraganizatie de sine statatoare, benevola, independenta, apolitica, neguvernamentala, fara scop lucrativ, avand caracter umanitar, cu scop determinat, cu personalitate juridica,care si-a atins scopul infiintarii, dar nu a fost dizolvata. De 5 ani in contabilitatea asociatiei nu a existat nicio miscare, bilanturile contabile (pe zero) fiind totusi depuse. Mai mult de atat, din cei 4 membri care au constituit asociatia, 2 au decedat(printre care si presedintele), ramanand doar 2. Ceilalti membri ai asociatiei, in nr de 430, nici ei nu mai sunt, pentru ca ei si-au atins scopul pt care au fost membrii si anume recuperarea sumelor pierdute la FNI. Deci, tinand cont ca asociatia nu mai are organe statutare, nu mai are membrii, nu mai are nicio activitate, nu mai are presedinte, care ar fi pasii pentru desfiintarea ei ? Va multumesc !
Asociatia ca oraganizatie de sine statatoare, benevola, independenta, apolitica, neguvernamentala, fara scop lucrativ, avand caracter umanitar, cu scop determinat, cu personalitate juridica,care si-a atins scopul infiintarii, dar nu a fost dizolvata. Intrucat de 5 ani in contabilitatea asociatiei nu a existat nicio miscare, bilanturile contabile (pe zero) fiind identice de 5 ani, mai trebuie depus bilant contabil ? Se poate dizolva la un moment dat pentru lipsa de activitate ? Se pot face demesurile necesare lichidarii sau inchiderii asociatei de catre conducatorii asociatiei si care ar fi pasii ? Asta in conditiile in care asociatia nu a avut profit, nu a avut patrimoniu, scopul ei a fost de recuperare a unor sume de bani de la stat. Daca se impune angajarea unui lichidator, care ar fi pretul ? Va multumesc !
Asociatia ca oraganizatie de sine statatoare, benevola, independenta, apolitica, neguvernamentala, fara scop lucrativ, avand caracter umanitar, cu patrimoniu si scop determinat, cu personalitate juridica,care si-a atins scopul infiintarii, dar nu a fost dizolvata. Intrucat de 5 ani in contabilitatea asociatiei nu a existat nicio miscare, bilanturile contabile (pe zero) fiind identice de 5 ani, mai trebuie depus bilant contabil si daca da, daca acesta trebuie semnat de un contabil autorizat sau poate fi depus de administratorul sau presedinte asociatiei. Se poate dizolva la un moment dat pentru lipsa de activitate ? Care ar fi termenul limita de depunere a bilantului contabil pt. astel de asociatii ? Va multumesc !
Va multumesc pt. raspuns, dar conform alin 2 din art.468, cum ca impozitul se datoreaza pe perioada cat mijlocul de transport este înmatriculat sau înregistrat în România, ori mijlocul meu de transport in cateva zile nu va mai fi inregistrat in Romania va intreb care art. din aceasta lege aberanta primeaza?
Masina avariata in urma unui accident, vanduta cu contract de vanzare cumparare in scopul dezmembrarii. Mergand la primarie sa solicit radierea, la 16 ian 2017 mi se spune ca trebuie platit impozitul pe tot anul pt auto pe care il radiez. Cum este posibil o lege atat de aberanta, sa platesc impozit pana la 31 dec 2017 cand eu nu mai beneficiez de acest bun. Dupa ce ca am suferit asa o mare pierdere, trebuie sa platesc primariei ca nu mai am acel bun ???!!! Chiar asa spune legea sau este o eroare, caci nu mi se pare posibil asa ceva, asta ar depasi orice limita a logicii si a bunului simt. Va multumesc si imi scuzati indignarea !
Este vorba de o chitanta simpla in valoare de 50 lei pe care scrie ca reprezinta CV/CONSULTATIE. Tocmai de aici si nedumerirea mea, intrucat mi-a fost retinuta si trimiterea de la medicul de familie.
Cu bilet de trimitere de la medicul de familie, catre un cabinet de specialitate, diabet, care are contract cu casa de asigurari, acesta iti cere totusi o taxa de consultatie la inscriere sau prima consultatie. Pt asta iti da sau nu o chitanta cu suma platita(nu fiscala). Este corect sa-i mai plateasca si pacientul consultatia cand deja cabinetul medical deconteaza biletul de trimitere si isi incaseaza contravaloarea consultatiei. De ce aceasta practica o gasesti doar la unele cabinete iar la altele nu. Va multumesc !