Sa inteleg. Cunostinta dv de 17 ani este fata (mam copilului de 3 saptamani), si baiatul de 21 ani este tatal. Asta inseamna ca mama copilului e minora si tata e major. Bunicii copilului (atat de pe mama cat si de pe tata) nu au dreptul la copil daca parintii nu sunt decazuti din drepturi. Daca asa cum reiese din cele relatate mama e minoara copilul cred ca va fi dat de lege tatalui. Din cate reiese din intrebare nicaieri nu se spune ca tatal nu are posibilitati finantiare. Daca parinii fetei accepta sa isi ajute fata (mama) sa isi creasca copilul e posibil si ar putea sa ramana la ei instant acceptand.
Conventia cu privire la Drepturile Copilului - "se va urmari interesul superior al copilului".
Daca si numai daca parintii copilului ar fi decazuti din drepturi autoritatile cu ajutorul DGASPC ar cauta intai prin membrii familiei pana la gr.4. dar pentru asta nu trebuie sa va faceti griji, nu se va intampla asta.
in orice caz copilul o sa ramana la mama daca parintii ei vor sa o ajute.
Nu are ce sa va faca, va puteti da demisia daca vreti sa scapati de fostul loc de munca. Nu se poate intampla nimic rau in asta.
Buna seara. Este trist ceea ce s-a intamplat. 7 ani este mult daca stam se ne gandim ca are 18 ani si e la prima abatere, dar din pacate legea nu tine cont de asta.
Dupa cum stiam va rog sa ma corectati daca gresesc 9 luni de buna purtare se echivaleaza cu 1 an in unele cazuri...
Trebuie formata o cerere in care sa cereti un numar de inregistrare pentru a fi sigur ca vi se va raspunde la ea, in care sa solicitati acei bani pana la data demisiei. In caz de refuz solicitati in cerere motivul din cauza caruia nu vi se restituie.
Este foarte putin probabil ca ei sa aiba autorizatie de functionare, mai ales nu cred ca cineva le-ar aproba lor intr-un bloc. Trebuie anuntata Politia si sa vada la fata locului despre ce este vorba. Cred ca ar trebui sa sesizati si in paralel Protectia Consumatorului pentru a vedea daca indeplineste standardele legale.
Cel mai bine este sa contestati procesul verbal de la OPC. Cred ca e cam tarziu acum dar ar fi trebuit sa cadeti la o intelegere cu clienta si in a negocia pretul datorita asa numit defect. Era posibil ca clienta sa se fi multumit cu o reducere la pret.
E-mail-ul e posibil sa nu fie acceptat in instanta si chiar daca va fi sa nu aiba o importanta mare ori sa nu fie luat in considerare.
Parerea mea personala si neoficiala este ca e posibil sa fi dorit sa va faca rau si sa nu achite pretul in eventualitate.
Buna ziua. Este posibil ca cei de la service sa sustina ca telefonul o ajuns la ei pe data de 27 iulie deoarece dureaza ceva timp pana ce produsul este livrat (daca service-ul se afla in alt oras), aici depinde si de rapiditatea si interesul fiecaruia de a rezolva problema. Ar fi trebuit sa solicitati sa vi-l schimbe pe loc, ar fi trebuit sa fie de acord mai ales ca era cumparat recent si nu era vina dv. In legatura cu cele 15 zile calendaristice care sunt mentionate in lege in vigoare, unele firme dupa expirarea acestui terment pun de obicei la dispozitie un telefon pe post de inlocuitor, aici depinde de regulamentul pe care il au ei.
Unul din sfaturile mele ar fi ca ar fi trebuit sa va adresati la OPC pentru a depune o reclamatie.
O zi buna.
Buna seara.
Am observat ca dv. ati avea asa numite probleme cu un imobil, care l-ati castigat in instanta prin hotarara difinitiva in Romania. Mi se para ciudat totusi ca persoana respectiva a inaintat la CEDO. Nu stiam ca ei se complica cu astfel de cazuri. Acolo procedura e destul de complexa mai ales pentru a ajunge sa te judeti la Stransburg, unul din ele este ca trebuie sa demonstrezi expres ca ati epuizat toate mijloacele de "judecata" in Romania. Chiar daca sunati la Curtea Europeana ei in nici un caz nu vor dezvalui nimic din dosar. Am mai luat la cunostinta despre procedurile de la ei dar cand aud ca cineva se duce la CEDO ma ia cu fiori, deoarece multi nu stiu ce inseamna....
Presupun ca acea persoana are o situatie finantiara foarte buna si presupun ca a fost personal sa o depuna. In tot cazul va pierde multi bani si timp pe drum... si la urma urmei nu se va judeca cu dv. ci cu statul Roman (statul Roman se da in judecata).
Mia unul nu imi vine sa cred ca cazul va fi acceptat de catre judecatorii de acolo...
Numai bine!
Despre returnarea produsului in 24 htrebuie sa fie specificata de firma respectiva. De obicei unii ca sa isi atraga clientii precizeaza ca daca nu suntem multumiti de produs putem sa il returnam in 24h. Acest lucru ramane la dispozitia magazinului.
Da se ofera garantie pentru un serviciu prestat dar nu pentru asa ceva. Virusarea se produce din cauza utilizatorului si pentru acest lucru nu intra in garantie. Firmele de sercive deviruseaza PC-ul dar ele nu pot garanta pentru siguranta lui deoarece ele folosersc un antivirus doar pentru deviruzare,nu si pentru protectie si pentru siguranta ca in viitor nu se va mai virusa. In unele cazuri aceste firme reinstaleaza sistemul deoarece nici ele nu pot sterge virusii din PC-ul personal
Garantia pentru un Antivirus si cat de bine protejeaza un PC trebuie oferita de catre producatorii programului de antivirus, care evidentiaza calitatea produsului.