Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In dimineata zilei de Paste am fost loviti in spate de un autoturism condus de un sofer care inchiriase masina.Mentionam ca ambele atoturisme se deplasau in aceeasi directie de mers, prima masina ,cea avariata semnalizand,franand pentru a da prioritate alteia ce se deplasa regulamentar pe sensul opus. In momentul virarii stanga, masina din spate loveste partea dreapta spate a autoturismului nostru.
Completam si semnam o constatare amiabila de accident,si primim copii dupa certificatul de inmatriculare al masinei ,polita de asigurare,carte de identitate si permis.
In prima zi lucratoare ne prezentam la compania de asigurari unde primim refuzul categoric ,deoarece nu este persoana in cauza de fata.Mentionez ca respectivul a plecat din localitatea respectiva.
Ni s-a spus ulerior( alta intrevedere cu cei de la asigurare),dupa deschiderea dosarului,si luarea de declaratii a doi martori,ca fara declaratia si prezenta celuilalt sofer noi nu ne vom putea recupera dauna.
Ce putem face in acest caz?
Firma care a inchiriat masina a fost contactata si spre solutionarea problemei aceata ne-a sunat spunandu-ne ca cei de la asigurari ar incerca sa ne gaseasca si pe noi vinovati,ca am fi semnalizat f tarziu.Se poate?(bineinteles ca nu este asa si avem f multi martori)
Pai in actul de constatare scrie simplu bara spate_inlocuit.
Avariile masinii sunt insa bara spate,spoiler sub bara,bandou dreapta,scut protectie dreapta spate,suport prindere dreapta spate,folie protectie transparenta pentru bara spate.
Ce trebuie sa fac?
Piesele avariate trebuie introduse in constatare/deviz, solicitand o reconstatare, ori la sediul asiguratorului(daca sunt vizibile/fotografiabile), ori la service dupa demontarea barei.
Da,piesele pentru inlocuit se vad clar.Am fost chemata maine pentru reconstatare la un service agreat de dumnealor. Sper sa mi se treaca toate aceste piese pentru a fi inlocuite,deoarece sunt din plastic si reconditionarea lor nu este solutia optima.
In plus nu doresc niciunul din service-urile agreate de ei. Sa ia cu mine eventual si un deviz de la un alt atelier?M-ar ajuta?Sa vin cu liste de preturi de la magazinele din oras?
Alternativa este sa obtineti o evaluare acceptabila a despagubirii(pe baza preturilor practicate in zona), confirmata de asigurator si apoi, daca doriti un alt reparator, sa decontati atat valoarea pieselor cat si a manoperei , pe baza documentelor achitate de dv.(in limita sumei aprobate)Avantajul reparatiei la service-ul agreat este ca decontarile se fac direct intre reparator si asigurator fara intermediul dv.
Astazi am mers la unul din service-urile agreate de ei si mi s-a facut reconstatarea.Am luat cu mine si o oferta de preturi stampilata de la unul din magazinele de specialitate din zona.Mi s-a trecut in procesul verbal de data aceasta toate piesele avariate pentru a fi inlocuite,dar am fost avertizata ca ei lucreaza cu preturile din catalogul lor,care, bineinteles este mult sub pretul din zona. Pentru saptamana viitoare am fost chemata sa vad suma ce se aproba.Daca este foarte mica ,ce sa fac?Nu mi se permite unul din service-urile cu care au agreere ( e scump!),iar cel la care mi s-a facut reconstarea nu imi prezinta incredere.Vreau sa dau eu comanada de piese cu factura,si sa apelez la un alt service.