buna ziua ,cum trebuie sa procedez daca vreau sa trimit/depun o sesizare scrisa in privinta domnului administrator ,fiind nemultumit de activitatea lui ,plus ca mam cam speriat de salariu dansului si firma de serviciu si as dori verificarea listelor ,si verificarea persoanelor care locuiesc in apartamente deoarece intra foarte multe persoane dar nu sunt trecute la intretinere !
Va multumesc , si astept raspuns cat mai curand sau orice fel de sfta procedura legislatie ,orice , va multumesc inca odata
asociatie de locatari din proprietari ,insa as vrea sa stiu care este procedura in privinta sesizarii primariei , ce anume si unde trebuie sa merg mai intai cu sesizarea ,asta in cazul nerezolvarii la asociatie !
Daca erati chiriasi se rezolva cu proprietarul comun, asa....o rezolvati cu primaria. Dar, inca o data, in primul rand incercati pe plan local sa va lamuriti problemele. In calitate de proprietar aveti dreptul sa fiti informat despre toate aspectele care privesc banii si traiul Dv. in bloc.
sincer ,am incercat sa discut cu domnul administrator ,si cum ati spus si dumneavoastra pe plan local pot spune ca am incercat ,a mai ramas doar calea primariei vad dupa cele spuse aici ,va multumesc inca odata ,daca ma puteti indruma exact ce este de facut in cazul asta !
Exact ce v-am scris mai sus:
- cerere scrisa catre presedintele asociatiei;
- daca nu vi se raspunde, un memoriu catre primarie in care semnalati aspectele descrise mai sus.
.................
Nu ma puneti sa va redactez eu memoriul....:)
acest memoriu trebuie sa contina exact semnalarile mele de la inceput ,si unde il depun ,trebuie inregistrata adresa mea catre primar , consemnata ,#-o ,normal ca asociatie de locatari ,reprezentarea si sustinerea intereselor comune ,legate de folosirea bunurilor aflate in proprietate comuna sdin condominiu potrivit art 2 alin 1 HG nr 1588/2007 , se poate ca eu sa constitui asociatie de proprietari !:sorry:
Va multumesc asta e cam tot ce vrea sa stiu daca ma puteti ajuta v-as ramane recunoscator , o noapte buna !