avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CHEMARE IN JUDECATA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CHEMARE IN JUDECATA

Buna ziua. Sunt profesor titular si anul acesta am ocupat un post prin restrangere de activitate ,post vizat de un alt cadru didactic fara restrangere de activitate dar cu punctaj mult mai mare ca mine.Am primit citatie prin care domnul cerea ISJ-ului sa anuleze decizia mea de numire pe postul respectiv iar dumnealui sa fie transferat la cerere pe acel post pe motiv ca este din localitatea unde este postul(mediu urban) si are punctaj mai mare. Precizez faptul ca eu am avut restrangere in mediul rural dar am peste 7 la concursul de titularizare fap ce-mi permite sa ocup un post in mediul urban. Consultand juristul ISJ acesta mi-a spus(citez): ISJ-ul era obligat sa-ti dea post dar nu sa te aseze in varful piramidei. Mi-a lasat de inteles ca la proces(fiind chemat si ISJ-ul in instanta) il va sustine pe domnul respectiv pentru ca are o vechime mai mare si mult mai multa experienta. Trebuie sa depun intampinare dar nu stiu cum . Aveam speranta ca ma va sustine reprezentantul ISJ-ului dar....................................... Este posibil ca decizia de numire pe post sa fie anulata chiar daca Metodologia Miscarii Personalului Didactic imi da dreptate in toate privintele. Si pentru ce am fost chemata eu in instanta ?Am ales din posturile vacante oferite de ISJ. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac! Multumesc .
Cel mai recent răspuns: dani-09 , utilizator 00:00, 13 Iulie 2011
dani-09 a scris:

Am fost la tribunal si am aflat ca dosarul este deja la Bucuresti( a facut recurs domnul). Are sanse de castig daca un complet de judecata a dat un verdict,corect din punct de vedere legal?

Depinde de motivele de recurs invocate ... nu putem sa ne pronuntam , insa sunt cazuri si cazuri ..practica judicara nu este unitara.