avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1907 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Sng - meritã încercat !!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Sng - meritã încercat !!

Sng înseamnă ªcoala Naţională de Grefieri şi puteţi ajunge grefieri.


Sunt unul care încearca an de an la INM - până acum fără succes. Anul acesta am dat examen la Sng la câteva zile după cel de la Inm şi am intrat fără probleme fiind maximum 3 persoane pe un loc. Toţi candidaţii trebuie să aibă studii superioare juridice. În premiera noi vom fi prima generaţie de la Sng în care vor ieşi grefieri şi de parchet (până anul ăsta se făceau numai pentru instanţe). Sunt foarte mulţi profesori magistraţi şi se fac şi multe speţe. Până la Inm vă sfătuiesc să treceţi şi pe aici căci se merită.=D>

Mai multe detalii găsiţi pe www.grefieri.ro
Subscriu la opinia lui ZZ-man. Imi place de tine ca ai curajul sa o spui cinstit.
Am lucrat ca asistenta medicala mai bine de 10 ani si am avut multi sefi. Doctorii au aceiasi mentalitate ca si judecatorii, unii se cred mici Dumnezei, dar nu m-am simtit niciodata umilita, asta tine de fiecare persoana, daca iti respecti meseria, nu ti-e rusine sa muncesti mult , uneori chiar munca sefilor, nu ai de ce sa te simti umilit. Apoi avocatura ce parea un vis am simtit-o ca pe o povara si m-am gandit de multe ori sa ma intorc in sanatate ,dar imi place prea mult drepul ca sa renunt.
Cine intra in avocatura sa se gandeasca de doua ori daca isi permite acest moft, doar pentru a fi respectat. Eu mi l-am permis o perioada.
Si eu cred ca munca la stat e sfanta pentru cei care nu au sange de comerciant.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sng si inm ContSters89182 ContSters89182 Buna. Am o prietena care da impreuna cu mine, la inm. Dar, ea doreste sa dea si la sng. Ce face daca reuseste la amandoua? Are posibilitatea sa aleaga doar ... (vezi toată discuția)