Buna seara,
In cadrul unui dosar civil avand ca obiect litigiu de munca instanta s-a pronuntat "gresit" in ceea ce priveste doua capete de cerere in sensul ca au gresit datele exacte (perioadele de acordare drepturi salariale).
Pronuntarea inca nu s-a tehnoredactat spre a fi comunicata, abea a fost data "minuta".
Cum trebuie sa procedez pentru a indrepta aceasta eroare cat mai repede posibil, pana la comunicarea hoatararii?
Va rog, ma puteti ajuta cu un model de cerere in acest sens? Doresc sa indrept eroare numai pe aceste capete de cerere. Litigiu a avut 8 capete de cerere, celelalte solutionandu-se in mod corect
Cu stima
Se poate solicita instatei ca documentele ce vor fi comunicate sa se faca si pe o adresa auxiliara (a doua adresa) fata de cea trecuta in dosar?
Daca da este corecta formularea?
Domnule Presedinte,
Subsemnata..., in calitate de contestatoare in dosarul cu nr., dom. in ..., prin prezenta cerere solicit comunicarea documentelor si la adresa.......
Numai in cazul in care va schimbati domiciliu sau doriti sa primiti actele la o noua adresa puteti solicita instantei comunicare actelor la noua adresa ... Insa comunicare se va face numai la o singura adresa.
Este foarte greu de prezentat un astfel de model , intrucat nu putem sti despre ce motiv de recurs este vorba si nici ce a pronuntat prima instanta ...dati mai multe detalii.
Vreau sa fac recurs numai pe un singur capat de cerere si anume cel referitor la plata salariilor de la data emiterii deciziei de concediere si pana la data reintregrarii efective, cum ar fi fost corect sa dispuna instanta de fond. Pe acest capat de cerere instanta de fond cu toate ca a dispus reintegrarea a dispus plata salariilor de la data emiterii deciziei de concediere si pana la data de 19 iunie 2009 (data introducerii actiunii pe rol).
Pentru celelalte capete de cerere din actiune nu doresc sa contest, sunt multumita de ceea ce s-a dispus referitor la acestea.
Cum procedez?
Cu stima