buna ziua. as avea nevoie de sfatul dumneavoastra pentru ca nu stiu cum sa procedez in urmatoarea problema : am un mic s.r.l si vreau sa imi angajez o persoana care sa se ocupe cu administrarea site-ului nostru .problema este ca persoana respectiva este profesor de informatica la o scoala generala iar la noi s-ar angaja pentru un al 2-lea job . am inteles deja de pe forum ca trebuie sa ii fac CIM dar nu stiu cum sa procedez cu cartea de munca a doamnei profesoare ,carte de munca ce sa afla la scoala .ce ar trebui sa fac ? pe cartea de munca i se va inscrie al 2-lea serviciu si salariul aferent ?
nu am zis ca nu poti avea alte contracte...si probabil am gresit...m-=am grabit sa scriu si....am limitat, voiam doar sa dau un exemplu :D oricum 24 ore nu poti depasi !!!!:P
stim care e pb in general cu aceste contracte...rareori o sa fie cazul sa mergi 2 ore la fiecare societate in fiecare zi, deci ca sa nu se depaseasca cele 24 de ore...facem contractele cu timp partial cu cate 1 ora si astfel se vor incadra mai multe :D...in acest sens nu cred ca exista vreo restrictie