avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
maria, eu zic asa: din experienta anterioara privind depunerea bilantului la afp am retinut ca, cel mai sigur lucru, este sa le duci dosarul complet: bilant, balanta, note explicative, raport de gestiune(raportul administratorului), hotarare AGA si copie a certific/inmatriculare. La toate astea se adauga, desigur, discheta. Cat despre semnatura, este ok daca au spus ca-l primesc cu semnatura administratorului in ambele locuri...sunt afp-uri care nu primesc...(asa cum spuneam, oameni si oameni, fiecare in legea lui :-/). cat despre colegul care a inregistrat contractul dupa data semnarii bilantului, daca intr-adevar nu are studii superioare ITM-ul nu accepta functia de director, dar daca nu sunt economice, dar sunt superioare...este discutabil. Totul este subiectiv pentru ca legea ''permite'' sau mai bine spus ne lasa senzatia ca putem interpreta, iar in situatia in care esti controlat, platesti. Dar, asa cum spuneau colegii, pe alt forum, prin cate controale au trecut nimeni nu a fost verificat la semnaturile de pe bilant.
pai greseala a fost a mea deoarece, citind pe un alt forum ba ca trebuie ba ca nu trewbuie ptr. asociat unic, eu am gandit sa o fac ptr. orice eventualitate, doar ca...in graba...am plecat fara ea. sa imi fie invatatura de minte#-o cat despre colegul de care v-am spus, nu stiu ce fel de studii superioare are dar stiu sigur ca are si a reusit. inseamna ca stia si el ce spui tu. iata ca am mai invatat ceva :D