avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
dorin.tunsoi a scris:
nu te supara pe mine pentru abordarea asa intrucat nu e rautacioasa, e doar un alt punct de vedere

Nu ma supar chiar deloc, insa un lucru stiu sigur: nimeni altcineva decat reprezentantii societatilor comerciale nu poate contesta cerintele abuzive. Depinde de fiecare sa isi protejeze interesul sau sa isi apere drepturile.
~ Conținut șters la cerere ~
Am depus un bilant pe numele meu la "alta persoana imputernicita" si mi l-a primit. nu am studii superioare. Din cate am inteles se uita la cifra de afaceri, mai mult nu stiu. luni merg sa depun inca doua tot asa dar la alte administratii, sa vedem ce se intampla. sunt convinsa ca au mai facut-o si altii.
sundust a scris:

Andreea Lisievici a scris:

Draga sundust, inainte sa jignesti poate ar trebui sa iei in considerare faptul ca si noi avem clienti care au depus situatiile financiare dupa sfaturile noastre, evident fara probleme. Daca nu iti convin discutiile de pe forum, nu il mai frecventa, e foarte simplu. Vrei sa te "lasam"? Perfect, dar lasa-ne si tu pe noi!



nu stiu daca e vorba de a "conveni" cuiva discutiile, aveti pretentia ca informati, dar mai degraba dezinformati.
eu nu sunt nici avocat si nici contabil, ci un amarat de intreprinzator, dar am invatat sa verific si contabilul si consilierul juridic inainte de a lua decizii, tocmai pt. a evita o situatie din trecut, cand ambii s-au spalat frumusel pe maini.#-o si au dat bir cu fugitii