avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
"suspendarea" la care va referiti este de fapt un regim special de inactivitate , care este pe perioade de minimum 12 luni si maximum 3 ani. Intrarea si iesirea din regimul special se face printr-o inspectie fiscala si in perioada respectiva nu trebuie sa depuneti declaratii si nici sa emiteti facturi.
ghola a scris:

sundust a scris:
hai lasa-ma! si care e raspunderea ta daca firma e controlata si are pe urma nenumarate amenzi de platit, dai bir cu fugitii, asa ca lasati-o mai moale. ma doare capul de sfaturile pe care le dati pe aici.
recomandati sa mearca omul la Registru, sa piarda jumate de zi pana ajunge la ghiseu, acolo o tanti sictirita sa-i dea flit ca n-are viza ANAF pe bilant si va dati mari cititiX-(

Nu este vina noastra ca firma este controlata si amendata, vina iti apartine daca incalci prevederile legale.
Daca nu-ti convin raspunsurile noastre :(( e problema ta.

intr-un mesaj mai vechi spusesem ca dezinformarea e in floare, tocmai ca se trimeteau inutil oamanii la registrul comertului si nu se facea nici o referire despre depunerea la FInante.
despre vina ... cu parere de rau trebuie sa spun ca un coleg de breasla de-al dumneavoastra m-a facut sa pierd destui de multi banuti, tocmai cu o astfel de onformare, pardon dezinformare, ulterior am mai primit si o amenda,
Andreea Lisievici a scris: