avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1089 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
sundust a scris:
hai lasa-ma! si care e raspunderea ta daca firma e controlata si are pe urma nenumarate amenzi de platit, dai bir cu fugitii, asa ca lasati-o mai moale. ma doare capul de sfaturile pe care le dati pe aici.
recomandati sa mearca omul la Registru, sa piarda jumate de zi pana ajunge la ghiseu, acolo o tanti sictirita sa-i dea flit ca n-are viza ANAF pe bilant si va dati mari cititiX-(

Nu este vina noastra ca firma este controlata si amendata, vina iti apartine daca incalci prevederile legale.
Daca nu-ti convin raspunsurile noastre :(( e problema ta.
Ultima modificare: Vineri, 28 Martie 2008
ContSters20980, utilizator
dragi colegi, nu inteleg de ce atata tevatura pe seama acestor situatii financiare...daca tot sunt finalizate si urmatorul pas este depunerea lor de ce nu se procedeaza in aceeasi maniera simpla, cu care suntem obisnuiti...afp apoi onrc si gata discutiile in contradictoriu, jignirile...practic toti suntem in aceeasi ''oala''...toti stam la cozi, ne enervam pe sistem si apoi ne descarcam in fata unor oameni care nu au nici o vina ca legile sunt prost intocmite, negandite dpdv practic.
numai bine
Ultima modificare: Vineri, 28 Martie 2008
Mada sunshine, utilizator
anyme a scris: