avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 994 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
istudor adriana a scris:

daca nu sunteti inregistrat in scopuri de TVA si ati avut o C.A. in anul precedent intre 10.000 euro si 35 .ooo euro depuneti 392 B

Nu sunt inregistrata in scopuri de TVA si CA este 0.Trebuie sa depun 392A?Dupa cum am scris si mai sus in alt post firma a avut activitate din Ianuarie 2006 pana in octombrie 2006.De atunci si pana acum nu a mai avut nici un fel de activitate.In cazul acesta trebuie sa depun declaratia 392A?Concret,va rog.
de ce trebuie sa fie angajat economistul ( contabil cu studii superioare)cu 8 ore? nu este suficient si cu 1 ora ?
istudor adriana a scris:

termenul pentru bilant e sf lunii mai ( anul acesta)

Art. 35
(1) Pentru asigurarea informatiilor destinate sistemului institutional al statului, un exemplar al situatiilor financiare anuale se depune la directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, sau, dupa caz, la Directia generala de administrare a marilor contribuabili, astfel:
a) persoanele prevazute la art. 28 alin. (3), în termen de 150 de zile de la încheierea exercitiului financiar;

Art. 28 prevede urmatoarele
(3) Pentru persoanele juridice care aplica reglementari contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara situatiile financiare anuale se compun din bilant, cont de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, politici contabile si note explicative.