avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1154 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
istudor adriana a scris:

termenul este pana la sf lunii mai...(anul acesta)

Termenul pentru...?
anyme a scris:

Multumesc mult pentru raspuns,dar declaratia 300 nu am depus-o niciodara pentru ca firma este neplatitoare de TVA.

Asta nu am stiut-o, scuze. Eu le-am insirat pe toate. :">
Depunerea bilantului s-a prelungit pina in mai?
Ultima modificare: Luni, 17 Martie 2008
irina petcu, utilizator
irina petcu a scris:

Se depune, pentru ca se depune si bilantul pe 2007. Chiar daca decl. 100 e trimestriala.
Dupa cum am inteles, firma a avut ceva activitate.
Declaratiile 100,300,101,392 s.a.m.d. nu se depun in cazul in care firma nu a avut activitate de la infiintare, este in lichidare, dizolvare, radiere.
Vedeti si OMEF 2374/2007.

Trebuie depusa numai declaratia 392A sau si 392B.SC nu a avut activitate in 2007 si din cate am citit pe site MF declaratia 392A se depune si daca cifra de afaceri este 0.Declaratia 392B se depune daca cifra de afaceri este intre 10.000 euro si 35.000 euro.Deci eu pentru ca am cifra de afaceri 0,trebuie sa depun numai declaratia 392A.Corect?
irina petcu a scris:

anyme a scris:

Multumesc mult pentru raspuns,dar declaratia 300 nu am depus-o niciodara pentru ca firma este neplatitoare de TVA.

Asta nu am stiut-o, scuze. Eu le-am insirat pe toate. :">
Depunerea bilantului s-a prelungit pina in mai?

Va multumesc mult si nu trebuie sa va cereti scuze,pentru ca eu sunt de vina ca nu am specificat acest lucru."Depunerea bilantului s-a prelungit pina in mai?"Nu stiu,astept raspunsul d-nei Istudor Adriana.