avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
istudor adriana a scris:

declaratia 392 A si B se depune intr-adevar si daca cifra de afaceri a fost 0.
daca sunteti inregistrat in scopuri de TVA depuneti 392 doar daca ati avut CA la sf anului precedent (astfel cum este definita de art. 152 alin (2) din Codul Fiscal sub 10. 000 euro ;
daca nu sunteti inregistrat in scopuri de TVA depuneti 392 doar daca CA este intre 10.000 euro si 35.000 euro.

Sa inteleg ca daca firma nu este inregistrata in scopuri de TVA,sau nu are cifra de afaceri intre 10.000 si 35.000 euro nu trebuie sa depun declaratia 392 A si B?
ovidiu_adrian79 a scris:

bilantul trebuie semnat de o persoana cu studii superioare economice care poate fi angajata a firmei sau pe baza de contract de prestari servicii (legea contabilitatii modificata in 2007)

Nu poate fi semnat de un contabil,ca si pana acum si de administrator?Pentru ca habar nu am daca(contabilul)are studii superioare si pe bilantul de anul trecut doar s-a semnat si nu a pus nici o stampila.
daca nu sunteti inregistrat in scopuri de TVA si ati avut o C.A. in anul precedent intre 10.000 euro si 35 .ooo euro depuneti 392 B