avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
Pai atunci hai sa ne uitam si in legea 441/2006:

Art. III (3) De la data de 1 ianuarie 2007, situaţiile financiare anuale şi documentele anexate acestora, prevăzute la art. 185 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, modificate potrivit prezentei legi, vor fi depuse numai la oficiul registrului comerţului.

PS: Ai citat NUMAI art. 185 din legea 31.
Ultima modificare: Joi, 27 Martie 2008
ContSters20980, utilizator
Andreea Lisievici a scris:

Pai atunci hai sa ne uitam si in legea 441/2006:

Art. III (3) De la data de 1 ianuarie 2007, situaţiile financiare anuale şi documentele anexate acestora, prevăzute la art. 185 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, modificate potrivit prezentei legi, vor fi depuse numai la oficiul registrului comerţului.

PS: Ai citat NUMAI art. 185 din legea 31.

Ma scuzati ca intervin. Daca era dupa textul legii, era mai simplu si pentru noi contabilii sa depunem doar la Registru si cei de la Registru sa comunice la Finante.
Dar lucrurile nu stau asa. "De la 1 ianuarie 2007", insemna ca bilantul la 31.12.2006 trebuia sa fie depus numai la Registru? (Avind in vedere ca termenul de depunere era pina in aprilie 2007).
Nu cred. Pentru ca la Registru au cerut sa fie vizat de Finante, sa avem discheta si cele 10 note explicative. La fel si la bilantul de la 31.12.2007.
Eu l-am depus in februarie.:yes:
Ultima modificare: Joi, 27 Martie 2008
irina petcu, utilizator