avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 740 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
ghola a scris:


Declaratia care se ataseaza la bilant, va fi semnata de administrator.


Multumesc.
Bilantul contabil se depune la ANAF.
Pe prima pagina a Bilantului contabil, se va depune o stampila in coltul din dreapta sus, a carei impresiuni trebuie sa contina urmatoarele date:
Ministerul Finantelor
Administratia Financiara...
Anul...............luna..........ziua...........
Stampila..........


Este important ca impresiunile stampilei sa aiba textul Ministerul Finantelor
Stampile continand impresiuni cu alte date decat cele mai sus rubricate nu sunt valabile.

Legea contabilitatii nr. 82/1991
Art. 35. - (1) Termenele pentru întocmirea situaţiilor financiare anuale sunt următoarele:
a) pentru societăţile comerciale, societăţile/companiile naţionale, regiile autonome, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la încheierea exerciţiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevăzute la art. 1, 120 de zile de la încheierea exerciţiului financiar.
(11) Termenele pentru depunerea situaţiilor financiare anuale la unităţile teritoriale ale Ministerului Economiei şi Finanţelor sunt:
a) 150 de zile de la încheierea exerciţiului financiar, pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. a), cu excepţia societăţilor comerciale;
b) 120 de zile de la încheierea exerciţiului financiar, pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. b).