am o intrebare referitoare la adeverinta de somaj.
daca angajatorul nu stie sau a pierdut ordinele de plata cu care s-a achitat contributia la somaj si se afla in imposibilitate de recuperare a acestora, de unde pot face rost de acestea eu in calitate de fost angajat in vederea depunerii dosarului la somaj.
Cei de la itm m'au trimis la casa de pensii de unde mi s'a eliberat o adeverinta conform careia mi s'a platit contributia la pensie din momentul angajarii si pana la incetarea contractului.
De acolo mi s'a spus ca ma pot duce la somaj sa ma inscriu cu aceasta.
La AJOFM SECTOR 6 mi s'a spus ca nu e conforma cu ce doresc ei si ca atare mi'au spus ca angajatorul trebuie sa imi completeze pe adeverinta OP'urile aferente contributiei la somaj.
Drept urmare m'au trimis la ANOFM la Corpul de control unde ar urma sa fac o cerere pentru a putea obtine documentele necesare.
Intrebarea mea este :
Pot rezolva la ANOFM in timp util pentru a'mi depune dosarul la somaj?
Mentionez ca mi'a incetat contractul cu 01.10.2010, iar la somaj am primit un termen de inscriere de 15.11.2010, dupa care mi s'a eliberat o adeverinta conform careia ce am prezentat de la angajator nu e certificat si completat corespunzator si drept urmare nu imi pot inscrie dosarul la somaj.
Am nevoie urgent de aceste OP-uri si nu stiu cum pot sa intru in posesia lor.
am obtinut fisa de platitor asa cum mi'ati spus.
Acum exista o problema:
firma a platit pana in luna a 8'-a inclusiv.
mie mi'a incetat contractul cu 1.10.
iar firma nu mai functioneaza din 01.09.
Cum se procedeaza in acest caz? cum trebuie completata adeverinta de somaj?
Acte somaj
Giorgi83
Situatia mea este urmatoarea (sper sa fiu suficient de explicita):
1 nov 2007 - 1 nov 2009 CIM nedeterminat 8 ore/zi - trecute in cartea de munca
1 ian 2010 ... (vezi toată discuția)