Buna ziua
Sunt administrator si asociat al unei firme, infiintata in urma cu aproape 2 ani. Firma are 4 asociati. cu parti sociale egale. In luna iulie, 2007, firma era intretinuta (contabil, salarii, chirie, etc) de catre asociati in parti egale. Din luna august, unul din asociati nu a mai participat la cheltuieli, anuntand telefonic administratorul (pe mine), ca nu mai doreste sa faca parte din firma. De atunci, nu a mai participat la nici un fel de activitati sau cheltuieli. Mai mult, nici nu dorit sa mai discute cu noi. Din luna septembrie, noi, am avut incasari firma mergand din ce in ce mai bine (in sensul ca acum, de 3 luni, isi plateste singura toate cheltuielil). dar, de recuperat banii investiti in firma, nici vorba. Mentionez ca cei 3 asociati, muncesc fara sa-si acorde vre-un salar. Dorind sa facem actele de retragere a asocatului, acesta a pretins o suma mare de bani, pe care nu ne-o permitem.
Habar nu am ce sa facem, ce solutie sa adoptam pentru a nu avea cheltuieli prea mari, si in ac.timp de a ramane in firma, noi, cei care si lucram. Mul
Toti banii care au fost bagati in firma, au fost bagati pe numele meu, al administratoru