r.gabi a scris:
Sa zicem ca aveti dreptate:
Care ar fi modalitatea prin care sa dovediti cele afirmate ?
Ati avut o corespondenta cu hotelul ?
A sesizat clientul si v-ati adresat hotelului pentru a lamuri situatia ?
Toata lumea a pornit de la ideea ca ar trebui sa recunoasteti fapta pentru a beneficia de clementa Legii nr.202/2010,iar dvs nu ati a avut replica,situatie care m-a indrituit sa consider ca nu ati fost atat de"strain" de situatie.
Normal replica dvs,la toate mentionate de colegii de forum,trebuia sa fie cea pe care mi-ati dat-o mie,cand v-am pus aceasta problema
1. am contract incheiat intre mine si hotel in care este precizat cine ce obligatii are, si este stipulat clar ca hotelul se obliga la fabricarea si livrarea cardului
2. Un alt document care l-am solicitat si mi lau trimis cei de la hotel in care explica detailat ca nu eu as fi avut obligatia aceasta ci ei! si ca acest card a fost fabricat in urma cu un an, exista si in momentul de fata doar nu sa expediat clientului fiindca acesta nu ia contactat cu datele de livrare.
3. extras de cont in care reiese ca acest client a platit catre hotel si nu catre mine .4 clientul a semnat si primit contract,ghid de utilizare si a luat la cunostiinta tot ce este trecut in ele
Este oare suficient sa demonstrez ca sunt nevinovat? astea in conditiile in care acest client in declaratie nu stiu ce o fi scris insa probe..nu are cum sa aduca impotriva mea deoarece nu am facut nimic rau