eumarian a scris:
Nu prea merge "noi eram doar vanzatori", fie sunteti mandatar al hotelului, fie firma dumneavoastra este responsabila de serviciile pe care le vinde catre consumator. Nu dvs ati incasat banii?
Cel mai probabil, clientul v-a cerut banii inapoi pe cardul neprimit si l-ati refuzat, corect? Dar la momentul cumpararii, cumparatorul stia ca va trebui sa faca alta cerere catre hotel pentru a intra in posesia bunului sau nu? Si daca nu stia, de ce nu i-ati spus cand i-ati vandut produsul?
Da, scuza-ti termenii. Da eram mandatar,imputernicit al hotelului firma mea a fost mandatata pt dovedirea acestui aspect am si contractul intre cele doua firme. un avans a incasat firma mea pe care a transmiso hotelului(exista documente care atesta acest lucru) iar restul a fost achitat de client direct in contul hotelului.Nu am fost contactat de client (spune ca nu mai avea numerele de telefon,desi in contract sunt stipulate numerele de telefon ale hotelului si ale firmei mele) ba mai mult nici hotelul nu a fost contactat , doar politia .... Cat despre produs verbal a fost instintat cu lux de amanunte despre tot ce tine de produs, in scris la fel prin contract, prin ghid de informare referitor la produs.