avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 927 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Indemnizati, salarizare personalului asociatiilor de ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Indemnizati, salarizare personalului asociatiilor de proprietari

Avand invedere discrepantele si nemulltumirea proprietarilor privind salariile angajatilor asociatiilor de proprietari propun tuturor forumistilor si proprietarilor sa inpuna pe nivel national urmatoarele salarii;Administrator+contabil+casier la 3-10 apartamente administrate 540 lei brut pe luna.La10-50 apartamente 540-600 lei/luna,la 50-200 apartamente 600-800 lei/luna, la 200-500 apartamente 800-1200lei/luna/ la500-850apartamente 1200-1500 lei/luna.Iar la Presedinte 75% din salariul administratorului in functie de nr.de apartamente administrate. La cenzor 50% din salariul administratorului in functie de nr, apartamente administrte.
Cel mai recent răspuns: ceau , utilizator 23:43, 12 August 2012
Constat cu surprindere ca propunerile concrete privind functionarea profesionala a asociatiilor de proprietari este stearsa periodic de pe forum de catre moderarator.Fiecare asociatie are aceeas volum de lucru numai ca la unele asociatie conducerea este mai bine pregatit.Fapt ce reiasa si din mesajele de pe forum ca unii reprezentati ai asociatiei habar nu au dupa ce legislatie se conduce o asociatie.Sa se ocupa profesionisti de administratia asocatiei si platiti in functie de cate apartamente au in administratie.Dosare grele si cu solicitari de expertiza nu ar exista daca presedintele ar face datoria pentru care este platit de catre proprietar si ar trimite la 90 de zile in instanta pe rai platnici, restantieri.Sa contrazica cineva daca nu est adevarat. Am convingerea ca nici acest mesaj nu va fi sters de catre moderator ca si celelalte mesaje concrete.
ogra a scris:
Fiecare asociatie are aceeas volum de lucru numai ca....

In mesajele postate de dumneavoastra va exprimati mai multe nemultumiri fata de cei care muncesc in asociatie iar acum si fata de moderatori.
Este dificil de discutat tot acest amalgam de nemultumiri si strigate; de aceea am sa comentez doar ceea ce am citat. Alta data poate comentam si alt fragment concret, daca avem timp si mai ales daca o sa intelegeti sa respectati decenta si regulamentul forumului.

Asadar fiecare asociatie are alte probleme si nu seamana una cu alta si argumentez.
Fiecare asociatie are un numar diferit de apartamente, de persone, de suprafete utile, de spatii comune...
Blocurile sunt mai vechi sau mai noi si instalatiile la fel, necesitant reparatii mai des sau mai rar.
Fiecare asociatie are un numar diferit de oameni ce muncesc pentru adminsistrarea si intretinere condominiului; pe langa presedinte, comitet mai mare sau mai mic, administrator, cenzor sau comisie de cenzori ... pot avea casier, contabil, instalator, fochist, femeie de serviciu...
Unele blocuri au interfoane, altele nu au.
Unele au lift sau lifturi iar altele nu au
Unele sunt bransate total sau partial la agentul termic public, cu repartitoare sau fara repartitoare si de aici metode diferite de repartizare a costurilor si munca diferita pentru aceste operatiuni.
Altele sunt total debransate avand centrale proprii de apartament sau alte sisteme de incalzire
Unele blocuri au in componenta lor numai apartamete, altele au si spatii comerciale la parter si/sau mezanin.
Unele blocuri au bransament de apa rece si/sau calda pe fiecare scara, altele pe tot blocul sau combinatii intre acestrea...
Apoi in fiecare oras al Romaniei mai exista si autoritati locale, primarii care se implica mai mult sau mai putin si/sau care au emis niste HCL-uri obligatorii doar in acel oras.
Asadar este o mare diversitate si activitatea fiecarei asociatii difera, rezultand exact contrariul a ceea ce sustineti mai sus : "Fiecare asociatie are aceeas volum de lucru"#-o
Ultima modificare: Duminică, 6 Februarie 2011
Adriantot, moderator
Asta e.De aceea internetul este plin cu reclamati la adresa asociatiilor si mai ales la adresa administratorilor. Nu degeaba cer in unele orase desfiintarea asociatiilor,pentru salariile nesimtite care se pun in carca proprietarilor.
@Orga
Imi pare rau ca si eu trebuie sa va critic. Fondul de salarii (nesimtite sau nu) este stabilit in adunarea generala de cei care participa. Asadar, daca nu ciuliti urechile cum trebuie si nu cascati ochii cand trebuie (nu dvs. personal, ma refer la proprietari), sa veniti aici si sa luati la trei pazeste administratorii nu va ajuta la nimic.
In cazul in care aceste salarii nu au fost stabilite in adunarea generala, deranjati-va, faceti sesizari la primarie, actionati conducerea asociatia in instanta si veti obtine si rezultate.
Barfa pe la coltul blocului este sport nationali, iar romanii sunt campionii galaxiei.
Am sa repet ca neregulile mari din asociatii se produc cu acordul conducerii, care conducere e aleasa tot de proprietari.
Nu de critici avem nevoie. Hai deti sa facem ca asociatiile sa functioneze dupa un standard European.Sa dispara de pe internet ca asociatiile functioneaza cu personal slab pregatit.

Alte discuții în legătură

Salarii, beneficii, cheltuieli lvd lvd Buna tuturor, Am cateva intrebari a caror raspunsuri ma vor ajuta pe mine si pe voi pentru a clarifica daca platiti cat trebuie la intretinere. In ... (vezi toată discuția)
Angajare administrator asociatie de proprietari Pop_Marcel Pop_Marcel Buna ziua, Sunt presedintele unei asociatii de proprietari si in urma cu cateva zile administratorul si-a dat demisia. Am gasit o persoana care am dori ... (vezi toată discuția)
Facturare gaz metan ramonagui08 ramonagui08 [b]Intrebarea mea face referire la modul de facturare a consumului de gaz metan pe nr de persoane, in mod egal, fara exceptie in conditiile in care eu ... (vezi toată discuția)