Buna seara ! Cu tot respectul va raspund la intrebare . Cand am facut parte din aceasta Asociatie de Proprietari in urma cu 10 ani mai exact in martie 2001, m-am retras cu fruntea sus si am propus pe altcineva care sa aiba pregatirea necesara , de atunci s-a ales praful de toata instalatia termica si apa rece inclusiv ceea ce se intampla in actele contabile . Speculeaza ca nu sunt controlati de nimeni . Ma exprim mai popular sa ma fac inteles . Cu acelasi deosebit respect ptr. toti oamenii din domeniu care ma pot ajuta nu numai cu sfaturi dar si cu alte sugestii . Cu stima , ma numesc Tudor Florin
Domnule Tiudor,
Aici pe forum puteti sa va lamuriti cu toate sau aproape toate problemele ce le aveti in asociatie si cu modul de rezolvare a acestora. Dar pentru aceasta, va sugerez sa expuneti cate o problema si pe rand le putem discuta concret.
Pana acum problema concreta de care am aflat a fost cu cele 3 oferte pe care le invocati ca fiind obligatorii pentru o reparatie. Poate v-ati lamurit ca nu sunt necerase 3 oferte, dar daca nu sunteti convins mai discutam.
Mai incercati sa ne expuneti si alta problema concret si nu generalitati. Puteti sa cautati pe acest forum si sa cititi toate problemele dezbatute pana acum, poate gasiti raspunsuri deja formulate la intrebarile dumneavoastra.
Avem rugamintea sa nu mai postati mesaje consecutiv ca vor fi sterse, dupa cum ati constatat. Intrebati, comentati si astepatati sa poateze si altcineva dupa dumneavoastra si-apoi puteti posta din nou. Ca sa purtam un dialog.
Va multumesc! Sunt nou pe acest forum si sper sa fiu inteles in modul meu de exprimare . Acum va exun punctual unele din nelamuririle mele care de fapt sunt clare dar cer sfatul celor avizati in domeniu.
1. Administratorul are dreptul intr-un referat de lucrari la parti comune dupa ce s-a facut plata sa adauge in referatul respectiv dupa ce a semnat presedintele asociat iei sa scrie ca plata v-a fi suportata de scara respectiva si nu de tot blocul? specific ca asta se intampla cu toate cele 3 scari ale blocului mai putin la scara unde locuieste administratorul?
2. Normal ar fi cred eu din cate am inteles din lege art. 37 sa fie anexate referatului lucrarii si celelalte oferta si garantii ale firmelor participante la ofertare drept justificare a deciziei ptr. care a fost aleasa firma executanta
3. Sunt facturi in contabilitate care se vad cu ochiul liber ca sunt luate de pe strada si completate de prestatorii de servicii total eronat ( fara adresa asociatiei, scrise in rubricile de pret unitar dar TVA nescris ) unele au adresa asociatiei dar nesemnate de primire de catre nimeni s.a.m.d.
1. Clar ca nu are voie, insa sunteti sigur ca asa s-a intamplat? Nu vad sensul referatului. Ce scrie in acel referat, facut dupa executarea lucrarilor?
Apoi, modul in care se repartizeaza contravaloarea unei lucrari nu il stabileste nici presedintele, nici comitetul, nici administratorul. Se aplica legea sau, daca exista, hotararea adunarii generale.
2. Nu stiu unde specifica art. 37 ca se anexeaza si celelalte oferte. Aici depinde de fiecare in parte cum considera. Noi, de exemplu, facem un dosar cu fiecare lucrare in parte, la care anexam toate ofertele, tocmai pentru a elimina orice suspiciune. La o alta asociatie, s-a decis ca eu sa fac un proces-verbal in care trec toate ofertele care au fost. E adevarat, pe ei ii intereseaza strict pretul.
3. Daca aveti certitudinea ca acele facturi sunt luate de pe strada, sesizati Garda Financiara. O sa faca un control incrucisat si atunci se vede daca aveti ori nu dreptate.
va multumesc ca ma intelegeti in sfarsit ca s-au facut multe si inca se fac si am dovezi ca asa este , oricum nu au cum sa mai modifice nimic caci eu am vazut doar 2010 actele si am constatat aceste nereguli dar sunt mai mult ca sigur ca am dreptate si in anii precedenti unde au fost cheltuieli mult mai mari hidroizolatii si alte anvelopari la aticul blocului unde s-au facut dupa ureche . O seara buna va urez !