avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... recalcularea taxei de poluare in functie de emisiile ...
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

recalcularea taxei de poluare in functie de emisiile CO2 la Euro2

am depus le trezorerie o cerere dupa multe insistente a fost primita si am cerut recalcularea taxei de poluare in functie de emisiile CO2 facute in Germania,act tradus is legalizat.Mi s-a spus sa astept 30 zile,timp in care nu pot cicula si expira actul RAR.Ce pot face????Vorba lui Andy Moisescu"NU SCHIMBAM SI NOI CEVA?":-/
Cel mai recent răspuns: Ovidiumtm , utilizator 13:06, 15 Aprilie 2009
Da ,am gresit ,nu era nici o doamna care sa fi dat raspuns...
Asteptam un raspuns de la cineva in domeniu,raspuns care intarzie sa apara...
Am o nedumerire...S-a spus ca si ptr. masinile cu E2 daca au noxele facute in Germania,ca tara a U.E.,Romania nu ar trebui sa le ignore .Si intreb,de ce nu se iau in considerare aceste noxe si la masinile cu E2?Sau de ce nu se recunoaste acel D3-echivalentul german al E3?
Multumesc:-/
Draga Alinel,

Cit de curind ma voi avinta intr-un proces cu RAR ul Bucuresti - in cazul in care nu vor recunoste norma de poluare Euro , stabilita si parafata in BRIFUL GERMAN. Nu sint la primul proces cu "statul" asa ca imi face placere sa ne duelam.
Intre timp, m-am documentat si continui. RAR nu catalogheaza norma de poluare a autovehicolelor in functie de dotarea acestora cu catalizatoare euro 1 sau 2 ( cum este in cazul meu in care am platit in mod special in Germania montarea unui catalizator, aceasta pt a plati acolo un impozit anual la jumatate , deoarece avem domiciliul 2 in Germania ) ci - pur si simplu, RAR lucreaza "dupa ureche", asta insemnind , citirea cu mare greutate a seriei de motor si catalogarea euro , facindu-se dupa aceasta si atit. Ori, o masina din 94 , poate cu motor din 92, e posibil sa fie teoretic Non Euro, dar , odata ce aceasta a fost echipata de atelier atestat cu acest catalizator omologat si odata ce aceasta a fost recunoscuta si inregistrata de autoritatile germane cu SCHADSTOFFARM EURO 2 - nu pot sa cred ca " inginerii " vor incalca legislatia CE in ce priveste recunoasterea categorisirii altui stat UE a unui autovehicol.
EU. Sint in curs de traducerea actelor legalizate, de procurarea unor documente germane, apoi voi cere sprijinul contra cost a unui avocat de pe acest site superb , din care se invata multe si apoi vom vedea, daca chiar pierd eu sau ei. Inclin sa cred ca o sa cistigam si mare le va fi mirarea cind le vom cere si despagubiri substantiale pentru cheltuielile mele, drumuri, eliberare de acte germane, traduceri, etc; cit si pt incopetenta de care se da dovada la RAR. Este incredibil, dar azi am dus de curiozitate a 2 a masina si rezultatul a fost identic. Ori, taxa este " taxa de poluare" si nu de euro pe care il are masina conform fabricantului ... Ma mir cum a fost totusi "cica" aprobata aceasta cacialma de catre UE, ca tare as vrea sa cred ca nu li s-a tradus bine " creatia mai marilor nostrii " ...
Acum, ce sa zic, om trai si om vedea. Cert este ca nu mi-e frica de "dumnealor" si nici a ma judeca " cu institutiile statului " Am mai avut un succes intr-un proces cu rulotele cu Vama Ploiesti si Dir M Finante Buc. si sper sa-l am pe al 2 lea, pentru a salva cu aceasta ocazie sute de romani nestiutori, pacaliti de catre cei ce-si iau retributia din buzunarul public.
Sincer, astept si parerea dlui consilier juridic Elis, sau, a unui alt avocat - jurist sau a unui moderator, in speranta unei bune colaborari de a stopa neregulile si incalcarile legislatiei UE de catre reprezentantii RAR.
Se ofera cineva sa ma reprezinte in acest proces ? Eu abia astept a ne lupta un pic cu dinsii in instanta. Atit de documentat voi fi, incit nu cred va dura mult procesul...:D
Cu respect si totate cele bune tuturor !
Semneaza:
Rusu Mihail - fost finantist - actual "pensionar", cu "ceva ani" lucrati calificat in domeniul superior auto.
Ultima modificare: Joi, 21 August 2008
FamiliaRusu, utilizator
Sunt f.f. interesat de rezultat. Si eu am luat din germania un BMW 525 tds cu schadstofarm E2. La autentificarea RAR(Voluntari), am "PRIMIT) euro 1. Motivul invocat (raspuns telefonic) a fost ca NORMELE EURO DIN GERMANIA NU SUNT ACELESI CU CELE DIN romania SI CA NEMTII AU TRECUT EURO 2 CA SA VANDA MASINA. Sa fie oare romania mai "ECOLOGICA"decat Germania sau mai HAPSANA DUPA BANI?
:):);)domnule Rusu Mihai, credeti ca vom avea succes? Ma alatur dumneavoastra in a 'REZOLVA " PROBLEMA, deoarece si mie m-i se pare "NASPA" ca unii dintre noi ,romanii, sa fim  mai ecologisti decat....dracul? (referirre la RAR) Apropo, accept un "duel" intre "rabla mea ( conform unor  sustineri pe siteuri)  BMW 525 tds din '94 "  cu oricare "NOUTATE AHTOHTONA" sau  de afara , cu euro 2 sau 3? Cine se inscrie, in afara de cei de la RAR , care ar putea " transforma din "condei"  o masina euro 1 in euro trei sau patru ( pardon din euro 3 sau 4 in euro 1). Cine i-ar retine sa faca acest "gest"?.
Domnule, BMW ul 525 TDS este modelul preferat. Am avut 2 buc. Eram pe pasul de al lua inca unul, dar....
M-am informat insa din timp. Acest " E2 " este valabil in cazul Germaniei la plata unui impozit mai mic. RAR ul lucreaza dupa seria de motor si atit. Ideal este ca in Brif sa fi avut scris complet : EURO 2 . Referitor la ceea ce va zic, va puteti documenta din pagini de net germane. In plus, mai exista pe Brif la punctul 14.1 casuta in care gasiti reconfirmarea clasei de emisie printr-un cod (cheie ) - ( Schlüsselnummer ) Ele trebuie sa corespunda. De curind si eu am adus un Opel corsa cu D4 si a fost categorisit euro 2 . Mai curios a fost ca masina la nemti era din 1995 si in cartea RAR a aparut 1996 ! Deci stiu ai nostrii mai bine si cind a fost construita... M-am lamurit intre timp cum stau lucrurile. Oricum , va tin la curent cu ce voi intimpina joi la RAR Bucuresti, deoarece in cazul meu lucrurile sint forte clare, avind si catalizatorul Bosal 135-677 pe masina. Este exculs non euro. Vom vedea peste 2 zile ce zice "Bucurestiul". In caz ca aveti nelamuriri, dati-mi mesaj, voi voi sprijini in masura posibilitatilor.
Ultima modificare: Joi, 21 August 2008
FamiliaRusu, utilizator

Alte discuții în legătură

Vreau sa dau in judecata rar Ovidiumtm Ovidiumtm Am o problema daca ma poate sfatui cineva,vreau sa dau in judecata Registru Auto roman,deoarece am achizitionat o masina marca bmw cu norma de poluare Euro2 si ... (vezi toată discuția)
Recunoastere acte emise de autoritati europene raduburcea raduburcea Exista vreo lege sau vreo directiva a CE prin care un stat membru trebuie sa recunoasca un act emis de autoritatile unui alt stat membru UE? (vezi toată discuția)
Noua taxa de poluare!!!!!!!! alinel alinel am cumparat o masina adusa din Germania cu 2200 euro,este din1998,Opel Astra si aflu ca trebuie sa platesc 1412 euro taxa adica atat cat a costat ea in ... (vezi toată discuția)