Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
am depus le trezorerie o cerere dupa multe insistente a fost primita si am cerut recalcularea taxei de poluare in functie de emisiile CO2 facute in Germania,act tradus is legalizat.Mi s-a spus sa astept 30 zile,timp in care nu pot cicula si expira actul RAR.Ce pot face????Vorba lui Andy Moisescu"NU SCHIMBAM SI NOI CEVA?":-/
Eu m-am inarmat asa : 1-Am tradus legalizat Briful unde era specificat Euro 2 cit si codul 0425 , 2-am scos de pe net si am tradus doua acte normative germane unde 0425 apare egal Euro 2 si 3-am facut fotografie catalizatorului de sub masina in asa fel incit aparea marca si codul catalizatorului ....da.... Impreuna cu acestea, am fost la RAR Bucuresti....
E drept ca am alergat si am muncit un pic...dar s-a meritat pentru ca in cazul meu la 2500 cmc / 1994, diferenta de taxa era de la 5245 la 1750 euro.... Pentru o diferenta de 2-3-400 euro, cred ca nu-i cazul sa se osteneasca cineva rupind atit timp pentru super-gindita si super-nesimtita lege.." Tariceanu / Citroen " ....
Unul dintre cele 2 acte normative este tabelul de pe buerro-homel.de???
Ideea este ca daca dumneavoastra ati reusit ... vreau sa ma inarmez si eu cu aceleasi hartii si din pacate eu sunt cam incepator in lucrurile acestea pe langa asta nici nu vorbesc germana ...!
Este foarte adevarat ce spuneti dumneavoastra dar sincer sa fiu toate traducerile si legalizarile ma costa cam 150 de euro, tinand cont ca am un salar de aprox 500 de euro mi se merita... decat sa platesc 1000 de euro taxa de poluare mai bine o bag pe euro 2 (daca reusesc) si cu tot cu actele necesare ajung cam la 600-650 de euro... fara sa iau in calcul taxa pt RAR si inmatricularea masinii...alti bani alta distractie...!
aceasi problema, am un dewoo nexia din 1996 euro 2 si cei de la RAR au decis ca este euro 1 din 95,iar fratele meu are escort diN 98 euro 2, cei de la RAR au dat verdictul ca este din 1999 :))#-o
:worthy:Buna! domnule Rusu, ma numesc Marius, sunt din Alba Iulia si am intimpinat si eu aceleasi probleme la RAR legate de acea RECATALIZARE FACUTA IN GERMANIA.
Am luat si eu un BMW 325 tds la care in 2002 in Germania, s-a facut acea up-gradare ( recatalizare) din Euro1 in Euro 2, cu un catalizator produs de Twintec. Prin intermediul unui var am gasit si intrat in posesia facturii din Germania, care dovedeste cine si ce catalizator a montat pe masina cu seria.... nr.... etc. Din pacate nu gasesc KBA sau nu stiu cum se numeste , cred ca certificat de omologare. Cei de la Twin tec nu vor sa-mi dea acel certificat decit daca e cerut de RAR, iar cei de la RAR nici nu vor sa auda de asa ceva, ei o tin una si buna cu certificatul de omologare si certificatul de garantie. :rtfm:
Te rog explica-mi si mie pas cu pas ce trebuie sa fac ca sa intru in posesia acelor certificate.
Sau cum ai facut dumneatale ca sa obti euro2.
Sper sa mai treci pe aici pe forum. Anticipat mii de multumiri!!!!!=D>