elis a scris:
Nu cred ca trebuie sa amestecam resursele umane cu contabilitatea ... efectuarea statelor de plata, a declaratiilor aferente este de domeniul serviciului de contabilitate :)
@ adelaida_07
Cum poate fi lezat un salariat in drepturi prin existenta a doua state de plata? :hm:
In primul rand ca intocmirea statelor de plata tin de compartimentul resurse umane nu de contabilitate si multi inspectori de personal sunt cei care intocmesc aceste state, la fel REVISALUL este completat tot de catre resurse umane si nici aici nu stiu daca salariatul poate fi inregistatr cu ambele CIM-uri. Aceste aspecte nu se amesteca si sunt parte a aceluiasi compartiment.
Cat priveste lezarea in drepturi poate exista . De exemplu un salariat are 2 CIM cu timp partial de 2 ore fiecare la acelasi angajator ( ca doar se presupune ca legea nu este impotriva acestei situatii ) fiecare avand inscris un salariu de 162 lei ( pentru o functie calificata) salariatul alege o functie de baza dar nu beneficiaza de intreaga deducere de la impozit ajungand la plata unui impozit mai mare catre stat stiut fiind faptul ca nu se mai face regularizare de ceva timp la Administratia fiscala.
Este un exemplu de o situatie posibila..............