Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
1. Am instalat gresit varianta. Am sters varianta 2...Nu imi ramane decat sa incarc datele MANUAL.
2. Daca le incarc manual, nu se dubleaza angajatii (avand in vedere ca se schimba data incarcarii- care data nu poate fi mai mica decat data primei comunicari ?! Stiu sigur ca in varianta 2..., daca schimbai data comunicarii sau data inregistrarii contractului ori numarul acestuia, se dubla "pozitia" angajatului.
Am patit-o si am cerut asistenta la centrul informatic al ITM.
3. Am vazut ca in varianta 5...nu exista optiunea de selectare date actualizate. Am pur si simplu optiunea "generare registru-export" , fara plaja de data.
4. Ma puteti ajuta cu un sfat?! Nu sunt informatician.
5. Ce comunicam?! Datele privind angajatii activi, in momentul in care alegem noua varianta?!Sau datele angajatilor (lista inventar) a angajatilor activi la 01.01.2011 sau 01.08.2011 ?!
Multumesc mult! Tot ceea ce-mi doresc este sa nu mai am probleme de comunicare REVISAL...iar cei de la ITM sa poata sa interpreteze ca "date eronate"
Va multumesc inca o data!
Zi faina!
Revisal
buiavasi
buna ziua! as dori sa va intreb , dupa instalarea nouluii program REVISAL, datele din cel vechi vor fi preluate in noul program, termenul de transmitere a noii ... (vezi toată discuția)