avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 898 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mi s-a cerut demisia!?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mi s-a cerut demisia!?

Am si eu o problema. Am cerut voie angajatorului sa ma lase cateva ore, din programul de munca, aveam o problema, m-a lasat, iar a doua zi, mi-a cerut demisia. Nu stiu ce l-a facut sa se razgandeasca, sunt inginer constructor, si am avut faza terminala, ar fi trebuit sa fiu, dar am lasat tot ce-a trebuit, procese-verbale, gata semnate, si tot, n-au fost probleme...dar nu stiu ce l-a facut sa procedeze asa...

Ce sa fac? n-are dreptul sa-mi ceara demisia, asta e dreptul meu, nu?! Dar de vreme ce mi-a cerut demisia, nu mai sunt dorit in firma...asa ca nici eu n-as mai sta..sa-mi dau demisia? sa-l las sa ma concedieze (dar nu vad pe ce motiv ar face-o), sa rezolutionam de comun acord contractul de munca?...ce sa fac sa ies bine din situatia asta? ce m-ar "sifona" mai putin?

Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:54, 4 Mai 2009

asta am apreciat si eu, nu? Am inteles ca el nu ar dori sa plece, dar nici seful nu-l vrea. adica il invoieste si apoi il da afara.............nu vi se pare deplasat?
Ultima modificare: Vineri, 29 August 2008
Doina Elena, Consultant resurse umane
tudorioan a scris:

M-ai degraba angajatorul vrea sa scape de el!

of...limba romana asta :((
namiru a scris:

asta am apreciat si eu, nu? Am inteles ca el nu ar dori sa plece, dar nici seful nu-l vrea. adica il invoieste si apoi il da afara.............nu vi se pare deplasat?
Traim in Romania, namiru! Tara tuturor posibilitatilor in materie de abuzuri si ilegalitati!
romibaro a scris:

tudorioan a scris:

M-ai degraba angajatorul vrea sa scape de el!

of...limba romana asta :((

"mai"
Salut ,am si eu nevoie de un raspuns URGENT va rog,privind urmatoarele ....