Elidor a scris:
Cum se procedeaza cand administratorul este cu norma partiala la 4(patru) asociatii, dpdv al C.O. Capata de la toti cate 20 de zile ce C.O.?
Presedintelui uneia din Asociatii i s-a spus de catre cei din Primarie sa se intereseze la ITM, daca are contractul inregistrat acolo, cu locul de munca la adresa Asociatiei.
Daca NU, ce se face?
Daca DA, ce se face ?
In invatamant se ia concediul de la o singura institutie, chiar daca ai ore de predare la mai multe scoli.
Cand o persoana are CIM la o asociatie (ca administrator, casier, instalator...), va primi concediu de odihna de la acea asociatie, minim 20 de zile sau mai mult asa cum s-a prevazut in CIM.
Daca aceeasi persoana are CIM si la alta asociatie (ca administrator, casier, muncitor necalificat...), va primi CO si de la aceasta asociatie, minim 20 de zile sau mai mult asa cum se prevede in CIM.
Daca ...la a trei asociatie
Daca ... la a patra sau a zecea asociatie...
....
De la fiecare loc de munca unde este angajat cu CIM va primi CO de minim 20 de zile sau mai mult asa cum s-a stabilit in fiecare CIM.
Presedintele asociatiei poate sa se intereseze oriunde dar pentru ce? Administratorul are CIM cu asociatia, pai asociatia sa respecte acest CIM si problema este simpla. Decat sa se intereseze la ITM mai usor este sa citeasca ceea ce scrie in CIM, sa vada numarul de inregistrare al acestui CIM, declaratia 112 in care este cuprins si acest salariat...
Daca nu are CIM, este si vina presedintelui. Inseamna ca lucreaza la "negru". Sa-i faca imediat CIM pentru a intra in legalitate.
Daca are CIM, sa fie sanatos, sa munceasca, sa fie platit, sa i se dea CO...
Asta este valabil pentru presedintele dumneavoastra si apoi pentru alt presedinte, alt angajator s.a.m.d., indiferent ca se stie, se cunoaste situatia sau nu.
@mmail,
Da, puteti sa administrati o asociatie fara sa fiti platit daca asa vreti dumneavoastra.
Fiind asociatia mica poate e mai bine sa fiti ales membru in comitetul executiv. Iar comitetul executiv decide sa preluati dumneavoastra atributiunile administratorului asa cum prevede HG 1588/2007:
Art.17(8) Comitetul executiv preia toate obligaţiile şi răspunderile privind activitatea de management stabilite la art. 22 din prezentele norme metodologice pe perioada cât asociaţia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze
.