Buna ziua.Sunt insarcinata in luna a 4-a.Am un stagiu de cotizare de 12 ani,dar problema este ca in perioada 05-10-2007 si 11-05-2008 am o intrerupere de 7 luni.Din 12-05-2008 mi-am reluat activitatea dar pana in prezent am doar 5 luni de cotizare.As vrea sa stiu daca pot lucra pana in luna a 8-a de sarcina ,si dupa aceasta perioada sa beneficiez de cele 126 zile.?
buna ziua. pot beneficia de indemnizatie daca am lucrat din 11.2008 - 30.06.2010 apoi am ramas acasa pana pe 30.09.2010 si acum m am angajat , sunt si studenta in anul 3.Menzionez ca am 2 luni de sarcina.
as dori si eu o informatie.va rog. nu am lucrat deloc mam imbolnavit de la varsta de 17ani am terminat profesional si mam pensionat de handicap gradu2.si as dori sa stiu daca eu pot beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului .va multumesc astept raspuns
buna ziua! am si eu o intrebare.Sunt in concediu pt crestrea copilului pana la 2 ani si am aflat de curant ca o sa am si un bebe 2:) CAnd se va nste acest bebe o sa fiu tot in CIC,deoarece bebe 1 o sa aiba 1 an si 9 luni.Voi mai primi indemnizatie? si cum se va calcula ea? multumesc frumosc
Da, veti primi indemnizatie si pentru cel de-al doilea copil ... in acest caz, cuantumul indemnizatiei pentru cel de-al doilea copil va fi egal cu cuantumul indemnizatiei pe care o primiti pentru primul copil.
Art. 8 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor OUG 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, aprobate prin HG 1025/2006, prevede :
(1) In cazul in care persoana indreptatita, beneficiara a stimulentului lunar sau, dupa caz, a concediului si a indemnizatiei lunare pentru cresterea copilului, pana la implinirea de catre acesta a varstei de 2 ani, respectiv 3 ani, in cazul copiilor cu handicap, naste in aceasta perioada unul sau mai multi copii ori i se incredinteaza spre adoptie, i se incuviinteaza adoptia, i se dau in plasament unul sau mai multi copii ori este numita tutore, se procedeaza dupa cum urmeaza: