avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1163 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Autorizatie montare sisteme de supraveghere
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Autorizatie montare sisteme de supraveghere

Buna ziua,
M-ar interesa actele necesare pentru dobandirea unei autorizatii de montare sisteme de supraveghere.
Stiu ca este nevoie de angajati cu un anumit nivel de pregatire.
Va multumesc anticipat pentru timpul dumneavoastra.
Cel mai recent răspuns: cristicor , utilizator 11:16, 9 Octombrie 2020
multumesc...incurcata lege....
salutare. as vrea sa fiu si eu in legalitate pt a monta ca persoana fizica sisteme de supraveghere video pt locuinte. Am liceul terminat la mate-info (stiu ca nu are treaba cu tehnicul), dar acum sunt student la Inginerie Mecanica si Electrica la sectia Automatica in anul 3. Aceasta facultate intra la studii universitare tehnice. Deci as putea cu o adeverinta de la facultate sa fac acel curs? Sau ce ar trebui sa fac? Ca poate nu am inteles eu bine din ce am citit in topic.

Multumesc
Ultima modificare: Joi, 5 Iunie 2014
corsalex, utilizator
Nu va trebuie nicio adeverinta ca sa faceti cursul ARTS. Va trebuie insa facultatea tehnica terminata cu diploma de licenta, in momentul in care veti dori sa va autorizati sa puteti profesa. Nu puteti profesa fara studiile alea tehnice finalizate. Cursul il puteti face.
deci cu acel curs ARTS nu pot monta sisteme de supraveghere?
Cum am scris mai sus, cursul ARTS nu este suficient. Trebuie sa terminati studiile tehnice si cursul ARTS, apoi sa va faceti firma si sa va autorizati la Politie conform Legii 333/2003.

Abia dupa aceea puteti monta sisteme de supraveghere.

Alte discuții în legătură

Instalare sisteme de supraveghere video. BogdanMohora BogdanMohora Buna ziua, Este primul meu post si va urez: Bine v-am gasit ! Probabil lumea va spune ca a mai fost discutat subiectul dar eu am doua dileme la care nu ... (vezi toată discuția)