Am o nelamurire cu o situatie care se repeta de vreo 3 ani si anume-angajatorul opreste activitatea firmei pe o perioada de circa 8-14 zile timp in care angajatii sunt trimisi acasa si li se plateste cu zile de concediu(obligatoriu)iar daca nu mai au ramase zile de concediu nu li se plateste nimic(e si cazul meu) invocand faptul ca se compenseaza cu celelalte luni in care am lucrat cam 200-240 de ore lunar cu program de 12 cu 24(in regulamentul intern avem program de 8 ore)deci peste programul normal 12-24 si 12-48.Problema e ca atunci cand a venit cu restul de plata eu am refuzat semnarea statului de plata precum si luarea baniilor care reprezentau 108 ore lucrate din acea luna deci fara nici o plata a orelor in care am fost tinuti acasa dar la dispozitia angajatorului adica trebuia sa asteptam un telefon cand trebuia sa ne prezentam la lucru.Ce pot face in aceasta situatie? Pot primi ceva bani pentru zilele in care am fost trimisi acasa sau poate sa invoce ca nu am fost prezent la lucru-mentionez ca nu avem fise de prezenta pe care sa le semnam.
Chiar daca el ca angajat nu are probe impotriva angajatorului in momentul depunerii sesizarii la ITM, angajatorul va trebui sa faca dovada ca angajatul nu are dreptate. Angajatorul trebuie sa detina dovezile in aceasta faza. Daca se ajunge in instanta, atunci si angajatul trebuie sa depuna dovezi clare.
Loc de munca
amirasimona
lucrez 10 ore pe zi obligatoriu alfel se desface contractul de munca adica as data afara Precizez ca contractul este de 8 ore zi ce pot sa fac petru a nu fi ... (vezi toată discuția)