:) Chiar asta incerc sa fac, sa ma lamuresc asupra aspectelor si sa propun solutii in vederea solutionarii situatiilor descoperite dupa plecarea fostului administrator inca din iunie, in urma analizarii actelor contabile.
Am reusit sa inteleg importanta si modul de utilizare al dispozitiilor de plata/incasare si am gasit si prevederea legala care fac referire la aceste aspecte.
www.avocatnet.ro/content/for...
Ca sa dau un exemplu: nu se pune in discutia adunarii generale pentru a hotara aceasta daca se schimba administratorul sau orice angajat al asociatiei. Acestea sunt de competenta comitetului executiv si nu a adunarii generale.
Pentru ca ati mentionat acest aspect, am nevoie de o lamurire: va trebui sa decidem prelungirea contractului pe perioada nedeterminata cu actualul administrator si majorarea tarifului conform acordului initial (daca bugetul de venituri si cheltuieli va permite).
Presedintele poate (sau intreg comitetul?) sa prelungeasca durata contractului cu administratorul si in AG sa se discute si sa se supuna la vot, in functie de BVC, doar majorarea tarifului de administrare?
Va multumesc.
L.C.