Legea este clara si este cat se poate de logica.
Orice proprietar este obligat sa depuna in copie la asociatie actul de proprietate. Clar si fara interpretari.
Daca a depus odata sigur ca nu o sa i se ceara in fiecare luna alte copii. De aceea am spus ca actele stau la asociatie, ca nu se tin de presedinte, de cenzor sau administrator, ci efectiv "la asociatie".
Cartea tehnica nu este act de proprieatate si nu contine elemente suficiente pentru asociatie.
Noul administrator a facut o solicitare legala si iar nu cred ca are aceste acte de proprietate in asociatie si acum vrea inca un rand de copii.
HG 1588 prevede la art. 8 (3):
Acordul de asociere trebuie să conţină:
a) adresa şi individualizarea proprietăţii individuale, potrivit actului de proprietate;
b) numele şi prenumele tuturor proprietarilor;
c) descrierea proprietăţii, cuprinzând: descrierea clădirii, structura clădirii, numărul de etaje, numărul de apartamente structurate pe număr de camere, numărul spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă, suprafaţa terenului aferent clădirii;
d) enumerarea şi descrierea părţilor aflate în proprietate comună;
e) cota-parte indiviză ce revine fiecărui proprietar din proprietatea comună.
Am subliniat doar 3 din cele 5 puncte care se gasesc in actele de proprietate si nu in cartea tehnica.
Administratorul poate constata greseli ale cotelor parti si poate sa le corecteze oricand. Poate sa recalculeze, pe baza acestor acte, cotele indivize ale tuturor apartamentelor, asa cum prevede legislatia.