In anul 2011 oct am cerut inchiderea unui cont cu card la o banca. Angajatul bancii m-a pus sa semnez cererea de inchidere card, am platit comisioanele adunate, si zice ca poate inchide numai dupa 30 de zile contul.
Am revenit dupa 30 de zile, iarasi am platit:(, alte comisioane adunate, dar nu mi-a mai dat alta cerere sa semnez, m-a asigurat ca gata s-a inchis contul.
Acum, dupa aproape un an, am primit sms de la banca sa platesc restantele la cont.
Am fost sa lamuresc situatia, nu am mai vrut sa platesc, dupa cateva saptamani,angajatul ca sa acopere greseala lui, a achitat in numele meu restanta ramasa, ca sa se termine chestia cu contul. Am vrut sa cer extras de cont sa vad care mai e situatia, dar cica nu mai poate sa dea, ca s-a inchis contul.
CE INSEAMNA, CA UN ANGAJAT POATE SA ACHITE SAU SA UTILIZEZE PUR SI SIMPLU CONTUL SAU DATELE UNUI CLIENT???
POT CERE SA DOVEDEASCA CU CE SEMNATURA A DEPUS BANII IN CONTUL MEU???
Intr-adevar, la deschiderea contului ai optiunea de a permite sau nu ca cineva sa-ti depuna bani in cont. Optiunea respectiva se refera strict la a depune bani de la ghiseu in cont insa nu se refera la transferul bancar dintr-un cont in altul cu op. Asa ca daca stii datele beneficiarului depui un op la banca proprie si-i transferi banii. Desigur o sa spuna carcotasii ca nu se poate, ca trebuie sa existe o justificare a transferului dar in practica lucrurile sunt simple: poti sa scrii ce vrei ca nu te intreaba nimeni> donatie, transfer, spaga, etc
Apropo de spaga, doar sa fii prea prost sa dai spaga prin banca, cred ca sunteti de acord cu toti.
Era vorba de „depunerea” banilor în contul altei persoane și nu de transfer bancar prin OP.
Referitor la OP nu e nici o problemă dacă cineva iți transferă bani în cont. E chiar un lucru bun să-ți alimenteze cineva contul ;)
În acest fel datele celui care face transferul sunt cunoscute. De fapt problema este de a ști proveniența banilor și nu neapărat operațiunea de transfer în sine. Pentru acest motiv la depunerile în contul cuiva se face o copie a actului de identitate a celui care face depunerea.
Oricum, discuția s-a cam îndepărtat de subiect... Era vorba de posibilitățile în care un angajat al unei bănci poate „corecta” o operațiune greșită făcută pe conttul cuiva...