Lucrez intr-o farmacie si odata cu efectuarea inventarului s-a facut o lista cu produsele expirate aflate in locatie, dupa care valoarea acestora ne-a fost imputata noua asistentilor si farmacistului.
Vreau sa stiu daca este legal. Mentionez ca nu am avut lipsuri in urma inventarului.
Multumesc!
Mi s-a spus ca pentru suma din target care v-a fi oprita ca si compensare pentru "pierderile" suferite de firma ( adica expirate), voi primi o FACTURA de la societate catre mine cu valoarea atribuita mie initial, pe care eu sa o semnez. Pe factura scrie " PRODUSE EXPIRATE CONFORM DECIZIEI ....... DIN DATA......" . aici este vorba despre decizia despre care v-am vorbit in care nu se scrie ca vom plati expiratele ci ca produsele trebuie manevrate inainte de expirare. Asadar i-mi sunt vandute produse expirate.
Suma din target care-mi revine reprezinta doua treimi din totalul acestei facturi, urmand ca diferenta sa fie trecuta pe nota de lichidare ca si debit catre firma.
Daca semnez aceasta factura este ca si cum as fi semnat acel acord de plata?
Este legal sa mi se vanda "produse expirate"?
Ar trebui sa le cer sa faca o factura doar cu valoarea care-mi revine din target (cele doua treimi)? Oricum bani de pe target nu ii voi mai primi in mana.
cum este mai bine sa procedez?
Asa cum postarile anterioare au specificat acel angajator face abuz ... pana la urma ce raspuns ati primit de la ITM!? Plus nu inteleg de ce vor sa va dea factura proforma pentru ce!? medicamentele expirate ... eu din cate stiu nu putetiu fii obligata sa le achizitionati .... dar nestiind ce aveti in contractul de munca ....
exemplul meu nu are legatura cu dumneavoastra da ceva de genu detin un fast food unde am un bucatar bucatarul face de mancare vanzatoarea nu o vinde pe toata ramane jumatate eu acea jumatate ii pun sa plateasca angajatii api cred ca as fii bogat :) incredibil. PS macarea expira in 24 ore ...
Nu are nicio legatura c.i.m. cu cele medicamente expirate . Nu cred ca exista vreun angajator care sa insereze in c.i.m. o astfel de clauza.
Asa cum s-a mai spus, nu exista obligativitatea dvs de a achizitiona medicamentele expirate. Puteti depune o sesizare si la OPC.
Buna ziua! Iata ca au trecut 3 luni si firma nu mi-a eliberat decizia de incetare a c.i.m. si nici adeverinta de vechime. am sunat la resurse umane si mi s-a spus ca actele au plecat de la ei pentru a fisemnate de director si nu se stie de ce nu au ajuns la mine.
va intreb ce e de facut? daca fac o cerere prin mail catre dep. r.u. sunt obligati sa ii dea numar si sa o inregistreze? sau trebuie sa merg personal la sediu sa o depun? sediul este in alt judet si nu am fost niciodata acolo.
am trimis sesizare la itm si mi s-a spus ca fara numar de inregistrare al acestei cereri, ei nu pot actiona. chiar asa? pai nu trebuie sa i-mi raspunda?
daca firma nu i-mi accepta cererea si nu o inregistreaza eu ce sa fac?
Daca nu v-o inregistreaza , o puteti trimite prin posta cu confirmare de primire sau cu ajutorul unui executor judecatoresc..
In asa fel, aveti si dovada ca ati solicitat asa ceva angajatorului.