Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
avem o asociatie cu 3 membri fondatori. va rog sa ne ajutati
1 - denumirea asociatiei in forma prescurtata poate fi folosita in documente oficiala? daca este legal
sa folosim prescurtare in documente oficiala trb consemnat/inregistrat undeva?
2 - contabilul nu poate fi si cenzorul asociatiei? (suntem 3 membri fondatori).
in statut la conducerea si conrolul asociatiei avem: I adunarea generala,
II consiliul director, III controlul financiar asiguart de cenzor.
3.- unul din membrii asociatiei care este si membru fondator poate primi salariu cu C.M pt.
activitatea pe care o desfasoara in scopul asociatiei?
4.- presedintele asociatiei poate fi si secretar?
5.- trb sa facem cerere la Primarie pt aprobabrea orarului de functionare?
6.-logo asociatiei trb sa fie acelasi cu stamplia? iar logo trb inregistrat undeva?
7- hotararile consiliul director trb semante de toti cei 3 membri fondatori? dar hotararile adunarii generale si procesele verbale?
8. - pt fiecare hotarare a consiliul director trb sa existe si o hotarare a adunarii generale si/sau un proces verbal?
9. - suntem obligati sa avem registru unic de control?
10. - pt donatii trb sa facem contracte de sponsorizare sau puteam inregistrat pur si simplu ca si donatie?
11. - cand trb intocmit bugetul de venituri si cheltuieli? si stabilirea strategiei si a obiectivelor asociatiei?
12. - asociatia poate avea mai multe conturi bancare? unde trb mentionate cnt asociatiei si poate fi folosit oricare dintre conturi in antet?