buna ziua, am cumparat un telefon de pe okazii cu suma de 600 ron acesta era stipulat ca fiind perfect functional si ca nota informativa 9.5 din 10 . cand l-am primit am constatat ca este un telefon nefunctional fara incarcator fara accesorii asa cum in anunt era specificat ca va fi cu toate accesoriile. Am contactat vanzatorul care nu mia mai ridicat telefonul etc etc. Am depus plangerea la politie am fost citat sa dau o declaratie si asta acum 1 luna a fost de atunci nici o veste !!! Am sunat doamna care mia preluat plangerea si a zis ca find pe raza sectorului 2 bucuresti , iar eu in Oradea judet bihor dureaza minim 1 luna pana sa primesc vreun raspuns de acolo ( printre altele cei de la politie m-au primit oarecum razand ca ``eu chiar credeam ca la bani astia o sa iau un telefon bun? si chestii de genu ..... ca oricum asta nu va rezolva nimic ca suma e prea mica si ca nu se va intampla nimic cu cel care mi la vandut . Am atasat la plamgere toate conversatiile cu vanzatorul din care reiese clar ca am fost inselat , am atasat chitantele de la posta cu greutatea coletului din care reiese ca nu continea si incarcator ci doar telefonul etc etc.. Chiar asa sa fie ? sa nu imi recuperez bani niciodata ? atunci probabil si eu o voi vinde a fel pe net stiind ca nu patesc nimic. Intrebarea ar fi daca pot face ceva sa grabesc lucrurile ... va multumesc
Eu cred ca ar trebui sa va indreptati impotriva celor de la okazii. Ei nu isi asuma nici un fel de raspundere in privinta celor care prezinta ceva si vand altceva. Nu vor sa supere vanzatorul care le-a dat un commission din care ei traiesc. Spun ca ei nu raspund de produsele vandute si ne trimit la politie. E cel putin o lipsa de respect sa nu spun altceva. Totusi, se vand pe site-ul administrat de ei iar comertul electronic are unele reglementari clare pe care ei le incalca. Multe procese pe rol pornesc tocmai de la indiferenta lor si de la faptul ca ei au un venit pe care doresc sa-l creasca mereu. La pierderile datorate conflictelor si proceselor intentate, a nervilor create si a pierderi de timp , nu se gandesc. Dau de lucru politiei, justitiei, castiga ei, umple conturile nemernicilor, etc. Cineva trebuie sa piarda (cumparatorul ca el da banul) . Treaba romaneasca si site romanesc de comert. Sa stiti ca daca s-ar implica, multe conflicte ar fi rezolvate si oprite. Ei castiga indifferent de urmari si asta e scopul lor.
Subscriu, Garantia de Livrare este o mare pacaleala pentru cumparatori! Eu am platit cu cardul special pentru a beneficia de aceasta garantie cand am cumparat cu pretul de 380 lei o vesta de blana despre care vanzatoarea mi-a spus ca nu stie ce blana este dar ca cei care se pricep si au vazut-o spun ca este sigur naturala. Trebuia sa aiba si eticheta de produs nou. Am intrebat daca se va putea schimba in cazul in care nu va fi buna si mi-a spus ca da. Am primit vesta, o imitatie "veritabila", fara eticheta, mirosind a parfum si fiindu-mi mare. Bineinteles cand am solicitat sa returnez am fost refuzata pe motiv ca am platit cu cardul.... Din pacate Okazii a inchis punctul de livrare, astfel ca aceste situatii reprezinta cuvantul vanzatorului impotriva celui al cumparatorului, cei de la okazii nu pot verifica produsul. Eu i-am rugat sa ma duc sa le arat insa nu au dorit. Pana la urma primesc raspuns de la o doamna de la suport clienti ca pot returna vesta dupa 6 szile de la deschiderea reclamatiei si daca vanzatoarea nu o primeste, atunci ei imi vor returna banii.
In ziua cand expediez returul primesc "rezolutia reclamatiei mele", anume ca ei au inchis-o in favoarea vanzatorului.
Acum astept sa vad daca au vreo explicatie a faptului ca reprezentanta lor mi-a spus sa returnez, iar altcineva de la ei a decis ca nu am dreptate, astfel ca am expediat produsul pe banii si timpul meu.
Probabil voi apela si la Anpc, realmente acest "Okazii garanteaza" fiind o inselaciune.