avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Buna! La procedura civila recomand Mihaela Tabarca.
Daca e cineva interesat, am ambele volume de vanzare.

Spor la invatat!
Ioana
SIMV a scris:

Buna! La procedura civila recomand Mihaela Tabarca.
Daca e cineva interesat, am ambele volume de vanzare.

Spor la invatat!
Ioana


eu recomand boroi, si nu-l am de vinzare
cum de faci olx din forumul asta cu tabirca? le stii pe de rost sau te-ai decis in final sa-ti urmaresti cealalta 'vocatie'
dagt05 a scris:

la 8, rasp. b nu poate fi din start pt. ca rec. postexecutorie nu se ia niciodata dupa cea postcaondamnatorie (udroiu+streteanu). rasp a si c sunt pe cod, nu vad de ce contesti:d (ma rog, mai putin chestia aia cu pl. intermediara nu cred ca e pe cod in mod explicit, sau cel putin nu o inteleg eu prea bine, cum am spus)
it's funny ur so sure on question 8:D
revin mai tirziu cu intimpinari la alte chestii pe care le-ai amintit, ma asteapta o punga de chipsuri si ceva quakelive. in asemenea situatii ordinea de valorificare/prioritatea e tot timpul
1. fun
2. drept
ma bucur ca raspunzi si am partener de discutie :)