avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
O intrebare....
Am invatat obligatiile din Curs de Drept Civil - Liviu Pop, Ionut-Florin Popa, Stelian Ioan Vidu......
Are rost sa cumpar tratatul? la o prima vedere pare la fel..va rog pareri :(
Esti nemultumit de cursul din 2015? Intreb din curiozitate, nu l-am citit...
Dar am citit tratatul si pot sa zic ca nu m-a luminat..
iuli_c a scris:

cererile privitoare la imobile

a.se introduc numai la instanta in a carei circumscriptie este situat imobilul
b.sunt reglementate de o competenta teritoriala alternativa ,putand fi introduse atat la domiciliul paratului ,cat si la instanta in a carei circumscriptie este situat imobilul
c.cuprind in domeniul lor de aplicare si cererile posesorii referitoare la un anumit imobil

ART. 117
Cererile privitoare la imobile
(1) Cererile privitoare la drepturile reale imobiliare se introduc numai la instanţa în a cărei circumscripţie este situat imobilul.