avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
[ce autor ati ales la Dreptul Familiei?

CrIsTiNa179 a scris:

imperatrix_mundi a scris:

CrIsTiNa179 a scris:

da, sigur este gresita...sunt curioasa cine este autorul cartii :D


Este o grila de la sng mi-a indicat-o un prieten care se pregătește pentru SNG sau s-a pregătit ca a trecut examenul , încă nu știu ce a facut:((
Apropo ... de sng

Arătați motivat dacă partea civila va mai fi citată pentru termenul următor în situația în care aceasta nu se prezintă la primul termen de judecata și nici nu este reprezentată de avocat sau de o lata persoana , în condițiile legii dacă citația pentru termenul de judecată respectiv a fost înmânată soțului acesteia de la adresa unde partea civila locuiește și prin care a indicat- o prin cerere scrisa.
Santare curios Cum o vedeți :yes:


Din speta reiese ca partea civila a fost in mod legal citata pentru primul termen.
Din cate inteleg nu a fost reprezantata de avocat la primul termen, dar nu stim daca are avocat ales.
Prin urmare are termen in cunostinta, chiar daca nu a fost prezenta la primul termen.