avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Nicoleeta a scris:

iuli_c a scris:

judecatorul nu este indreptatit (pr civ)

a.sa ordone probe din oficiu ,dc partile se impotrivesc
b.sa dea indrumari partii care este asistata sau reprezentata de avocat cu privire la drepturile si obligatiile ce ii revin in proces
c.sa ceara partilor explicatii in scris cu privire la situatia de fapt
d.niciuna

d...?

129 (3) In cazul in care partile nu sunt asistate sau reprezentate de avocat sau de mandatarii prevazuti la art. 68 alin. 5, judecatorul le va da indrumari cu privire la drepturile si obligatiile ce le revin in proces.

grila e conceputa(de GRaducan-grile 2014) pe vechiul cod de pr civ,mai exact fostul art 129
intrebarea ar fi -avem corespondent in prezent ?sa stim dc mai e de actualitate problema sau nu....

barem b

ART. 129