avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
la componenta cu personalitatea au probleme,ii loveste sinceritatea .....
ai niste teste asemanatoare cu alea de pc...
unii bifeaza raspunsuri aiurea .....
pai daca te-ai gandit la sinucidere si te apuci sa bifezi esti ,,pa,,....
sau ca esti o pers introvertita, singuratica si care trece repede de la o stare la alta.....:))
trebuie sa bifezi ce ar bifa un om normal nu sa scoti toata paranoia din tine ........
asta am auzit ca ar fi problema de la prieteni care au trecut prin INM.....
Ultima modificare: Luni, 27 Octombrie 2014
iuli_c, utilizator
este o ordine corecta de solutionare a exceptiilor procesuale

a.exceptia de necompetenta ,exceptia autoritatii de lucru judecat,exceptia privind constituirea instantei
b.exceptia privind compunerea instantei,exceptia autoritatii de lucru judecat,ex de prescriptibilitate
c.ex de netimbrare,ex privind constituirea instantei,ex lipsei calitatii procesuale
iuli_c a scris:

a.exceptia de necompetenta ,exceptia autoritatii de lucru judecat,exceptia privind constituirea instantei